אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


קוונרי של סאנריידר לקיץ ולחורף

"הזן את גופך בחורף"

לקראת הסתיו והחורף: QUINARY קווינרי:תוסף המזון הצמחי והמרוכז ביותר לחיזוק 5 מערכות הגוף
התוסף מורכב מנוסחה ייחודית הכוללת 50 עשבי מאכל ומופיע בשלוש גרסאות: אבקה,נוזל או כמוסות
התוסף תומך במערכת החיסונית וניתן לשימוש מגיל 6 חודשים ואילך.

ניתן להשתמש בתוסף כתבלין למאכלים Quinary הינו תוסף מזון צמחי של חברת "סאנריידר" המתבסס על פילוסופיית הצמחים הסינית רבת השנים, המחלקת את היקום לחמישה יסודות - עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. "חמישית" הQuinary - מעודדת פעילות מאוזנת, סינרגטית והרמונית של חמש המערכות העיקריות בגוף. המוצר מכיל חמישה צירופים צמחיים ייחודיים - המורכבים משפע של תמציות צמחים - אשר נועדו לענות על הצרכים התזונתיים של אותן חמש מערכות.

ד"ר לנה כספי, מומחית למוצרי "סאנריידר" , מסבירה כי עם שינויי מזג האווויר ובסגנון חיים של תזונה לא מאוזנת, מומלץ להשתמש בתוסף הצמחי כדי לתמוך באיזון של מערכות הגוף לרבות במערכת החיסונית של הגוף.
קווינרי קל לשימוש וניתן לתת אותו גם לתינוקות החל מגיל 6 חודשים. ניתן להשתמש בו כאבקת תבלין לסלט ולשאר המאכלים .

הסינים הקדמונים ,מוסיפה ד"ר כספי, מצאו את הקשר בין תזונה המבוססת על צמחים לאריכות חיים.על פי פילוסופיית ההתחדשות, שעל פיה מיוצרים ומורכבים כל מוצרי "סאנריידר", יסוד העץ משתייך למערכת החיסונית (הגנת הגוף), יסוד האש למערכת ההורמונלית (האנדוקרינית), יסוד האדמה למערכת העיכול והספיגה, יסוד המתכת למערכת הנשימה ויסוד המים לכלי הדם והנוזלים בגוף. המטרה איננה לרפא אנשים אלה לספק לגוף את מה שהוא זקוק לו כדי לפעול בצורה הטובה ביותר. כלומר, אם נזין את גופנו בצירופים של מזון מלא וצמחי מאכל, לגוף יש את היכולת להביא את עצמו לאיזון, וגוף מאוזן הוא גוף בריא.

התוסף הצמחי מופיע בשלוש גרסאות נוחות לשימוש:אבקה כמוסות או נוזל הנוסחאות המרכיבות את קוונרי/ Quinary - הן: מורכב משילוב ייחודי של עשבי מאכל אלפאAlpha 20C  / 20C  המהווים את יסוד העץ ומסייעים לגוף לתמוך במערכת החיסונית ולסייע לה להתחזק.
כל כמוסת פריים אגיין / Prime Again מכילה 450 מ"ג של צמחים ועשבי מאכל המיועדים למערכת האיזון הורמונלי, באמצעות עשבי יסוד האש אותם מכיל המוצר. מכיל צירוף צמחי של מרכיבי יסוד האדמה אסימילייד / Assimilaid ולכל מיועד למערכת העיכול, על מנת לסייע לגוף בתהליכי העיכול. מורכב מנוסחה ייחודית של מרכיבי יסוד המתכת,  קונקו / Conco שיעודה העיקרי הוא מערכת הנשימה. מסייע למערכת זרימת הדם באמצעות צירוף לייף סטרים/ Lifestream המבוסס על איזון מעודן בין עשבי מאכל וצמחים המהווים את יסוד המים ומיועד למערכת מחזור הדם.

חברת "סאנריידר" מתמחה בתחום של תוספי תזונה ומוצרי טיפוח מחומרים טבעיים וצמחיים. החברה מייצרת באופן עצמאי את כלל המוצרים שהיא משווקת, אלה מבוססים על נוסחות בלעדיות. החברה אחראית על השלבים השונים ממחקר, פיתוח וריכוז, דרך בקרת האיכות ועד אריזת המוצרים השונים.

הייחוד של חברת "סאנריידר" מורכב ממיומנות טכנולוגית גבוהה ומפילוסופיית התחדשות הגוף המנחה
אותה. החברה משתמשת אך ורק במרכיבים האיכותיים ביותר מרחבי העולם, מייצרת את המוצרים איכותיים ביותר לחיים בריאים יותר, לטיפוח העור ולטיפוח היופי.

חברת "סאנריידר" פועלת בהצלחה מזה 26 שנים בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם, ובנתה לעצמה שם המבטא איכות ויושרה.




התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים