אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


היחודיות במוצרי סאנריידר

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל


 

היחודיות במוצרי סאנריידר

שלושת יסודות בסאנריידר אחראים להצלחתכם :

  1. האפשרות למכור את המוצרים הטובים ביותר
  2. סיפור אישי שעליכם לספר
  3. שיטה מסודרת ומוגדרת לפעול על פיה

אני לא מכיר תכנית עסקית אחרת שפוטנציאל הרווח בה גבוה כמו פוטנציאל הרווח בסאנריידר. ההצלחה שלנו תלויה בכך שנצליח להציג את הסיפור שלנו בצורה פשוטה ומכובדת ל 99% מהאנשים ברחבי העולם שעדין לא שמעו עלינו.אם אתם בסאנריידר כבר תקופה , סביר להניח שכבר יש לכם עדויות להשפעתם הטובה של מוצרי סאנריידר על מראכם והרגשתכם. ברצוני לחלוק אתכם עוד מעט מידע על מוצרים, בכדי שיהיה לכם סיפור טוב לספר לאנשים חדשים.

הסיפור שעליכם לספר :

פילוסופיית ההתחדשות

מוצרי סאנריידר מבוססים על פילוסופיית ההתחדשות, המושתתים על ארבעה עקרונות חשובים :

1. הזנה + ניקוי  = איזון :

מוצרינו מנקים ומזינים את גופכם ומסייעים לו להגיע לאיזון. אני רוצה שתבינו שאיזון עומד בבסיס הפילוסופיה הסינית והנו הבסיס לפיתוח המוצרים שלנו. בתרבות הסינית - שהנה מסורת ארוכה של 5,000 שנות מחקר ונסיון בשימוש בעשבים. הקדשתי את חיי להבנת העקרונות הללו, על מנת להרכיב את המזון הצמחי שלנו בצורה מושלמת. אך פילוסופיית ההתחדשות שונה מפועלם של מרבית תלמידי העשבונאות הסינית, המנסים לרפא מחלה מסוימת, כיוון שמוצרי המזון שלנו לא נועדו לרפא אלא ליצור איזון.

 

2. מזון ללא כימקלים :

הגוף נועד לעיכול מזון, לא כימקלים. בכל פעם שאנו מכניסים יותר "כימקלים" לגוף יהיו יותר תופות לוואי. אנא הבינו שאפילו ויטמינים , מינרלים , אבקות חלבון , שומנים ופחמימות כשלעצמם, גם כימקלים. כן , כל אחד מן היסודות הללו הוא טבעי, אך הגוף אינו מזהה אותם בנפרד כמזון. יכולתי מאוד בקלות למכור לכם אבקת חלבון כמו מרבית החברות בשוק. שמתי לב שעל גבי מרבית סוגי המוצרים הללו הקיימים בשוק, היצרנים אפילו לא טורחים לציין נימוק מדעי לגבי כמויות הכימקלים שהם מוסיפים לאבקות. אם כי הציבור מקבל נתונים לגבי התצרוכת היומית המומלצת של חומרים מזינים, הכמויות המומלצות הן כלליות ואינן מתיחסות באמת לכמות החומרים המזינים הדרושים למוצרהמסוים אותו רכשו. חבור כמויות גדולות של ויטמינים ומינרלים לאבקה ללא אבחנה הוא תהליך נורא פשוט לבצוע עבורי אך זוהי פעולה חסרת אחריות והפרה בוטה של פילוסופיית ההתחדשות של סאנריידר.

 

3. גיוון :

כולנו מבינים את חשיבות הגיוון. אתם אומרים לילדיכם לאכול הכל בארוחת הערב על מנת שיקבלו מגוון של מזונות, אתם לא נותנים להם אורז כל הזמן. לכל סוג של מזון יש יתרונות וחסרונות. למיץ העשוי מאוכמניות, גינקו בילובה, ג'ינסנג וכו' יש תכונות חיוביות ושליליות. ההבדל הגדול בין סאנריידר  לבין מתחרותיה הוא הדרך שבה מרכיבים את מוצרי המזון שלנו. בשיטה בה אנו מרכיבים את מוצרי המזון היא צורה של אומנות. הגיוון קיים, אך דרושים מיומנות וידע על מנת לשלב את החומרים יחד בצורה "הנכונה" ובמידות הנכונות. אין חברה שיכולה להתחרות ב :
 1) הנוסחאות שלנו, המוגנות בסוד מסחרי ב - 2) שיטות המיצוי היחודיות שלנו ו 3)ריכוז המוצרים שלנו.

 

4. הרכבת נוסחאות וריכוז :

ניתן להגיע לאיזון רק אם יודעים אילו חומרים מזינים לשלב יחד ויש בידכם את הטכנולגיה הדרושה על מנת למצות את החומרים שאתם רוצים מן הצמח. זה לא פשוט כמו הכנסת פרי למסחטה. לעיתים קרובות לא ניתן לסחו את הרכיב העיקרי הרצוי מן הצמח בעזרת מסחטה. הלוואי וזה היה כלכך פשוט. לו זה היה המצב, הייתי יכול לחסות את מליוני הדולרים שהוצאתי על בניית מתקני ייצור יחודיים ופשוט לקנות מיכל תעשייתי ו-"לסחוט: הכל פנימה!

 

דוגמא מס' 1 :

קמליה סיננזיס. כשמכניסים תה ירוק מסורתי לתוך קומקום מים, מקבלים בתה גם את החומרים המועילים לגוף כמו נוגדי חימצון (קטצ'ינים ופלבנואידים של התה) ובנוסף גם חומרים מזיקים כגון כמויות גדולות של קפאין, חומצה טאנית ואלקלואידים. האתגר האמיתי הוא למצות את החומרים המועילים ולמזער את כמות החומרים הלא רצויים, כמו קפאין וחומצה טאנית. למרבה הצער, זהו תהליך לא פשוט לביצוע. כיוון שהתהליך הזה כל כךחשוב בעיניי ,סאנריידר השקיעה מליוני דולרים בתהליך המיצוי, על מנת למקסם את כמות נוגדי החימצון ומזער את כמות הקפאין והחומצה הטאנית במשקאות הצמחיים שלנו.

דוגמא מס' 2 :

תמצית ענבים. ישנם דיווחים חדשותיים הטוענים שכוס יין אדום היום טובה לבריאות. למרבה הצער, דיווחי החדשות לא הבינו תא המחקרים. בניסויי מעבדות משתמשים בדרך כלל, במינונים מאוד גבוהים של חומרים, על מנת למדוד את התוצאות. נסיון ליישם את תוצאות הניסוי בחיי היום יום ידרוש מדם ל שלתות כוס אחת ביום, אלא 1,000 בקבוקים. כמות לא ריאלית לחלוטין. שוב, היכולת למצות ולרכז את הרכיבים היעילים בענבים ולמזער את כמות האלכוהול, היא בדיוק הסיבה שבשלה סאנריידר מסתמכת על מומחיות הבעלים. כיום יש ביכולתנו למצות ורכז את החומרים היעלים המצויים בקליפת הענב ולהכניס את כולם לטבליה אחת, שתכולתה שוות ערך לתכולת בקבוקים רבים של יין אדום, ובו בזמן להוציא את האלכוהול המזיק.

דוגמא מס'  3 :

נופלוס Nu Plusנראה כמו מוצר פשוט. ברכיבי המוצר לא המופיעים על התווית לא מצוינות רמות גבוהות של חלבונים או ויטמינים. שוה אינני רוצה לתת לכם כימקלים , אלא מזון שגופכם יזהה כחומרים מזינים. במציאות של היום, התזונה היומיומית שלכם ודאי כבר כוללת יותרמידי חלבונים ופחמימות. אם אספק לכם עוד, האיזון בגופכם יפגע עוד יותר, ה נופלוס Nu Plus כל כך פופולארי כיוון שהוא פועל על ידי מילוי החסרים התזונתיים במשטר התזונה היומיומי הלא מאוזן שלנו. גופכם מתקשה בשמירה על בריאות תקינה ללא האיזון הזה. ככל שגופכם יהי מאוזן יותר, תשימו לב שאפילו לירקות יש טעם מתוק יותר משהיה להם קודם. יתכן שתחוו את אותה תחושה כשתשתו מים ללא טעמים. כאשר גופכם יגיע לאיזון, תוכלו להנות מכל הרכיבים המזינים וכל הטעצים באוכל שאתם אוכלים. תזונה מאוזנת היא הבסיס לבריאות טובה יותר.

הזנת חמש היסודות

בעוד נופלוס Nu Plus מסייע בהזנת הגוף, קאלי Calli ופורטשיין דלייט Fortune Delight מסייעים לתהליכי הניקוי שלו. שלושת מוצרים המהפכניים הללו ביחד יוצרים ה"בסיס" למשטר תזונה מאוזן. קאלי Calli ופורטשיין דלייט Fortune Delight מסייעים לגוף להיפטר מפסולת שמצטברת בגוף באופן טבעי. שניהם מכילים כמויות גבוהות של נוגדי חימצון, שעל פי מחקרים מסייעים לגוף לנטרל רדיקליים חופשיים. יש להבין את יחסי הגומלין בין החומרים המזינים גם במונחים של הזנת "חמשת היסודות"(או חמשת המערכות) של הגוף.שהן : 1)המערכת האינדוקרינית , 2) מערכת חיסון ,3)מערכת כלי הדם, 4)מערכת הנשימה ו 5)מערכת העיכול. לדוגמא לייף סטרים Life Stream אינה גלולה לטיפול בלחץ דם גבוה, אלא שילוב של חומרי מזון המזינים את מערכת כלי הדם. הלייף סטרים מאפשר לכם להקל את הלחץ על הכתפיים, על מנת להפחית את המתח. ברגע שהכתפיים שלכם משוחררות, מצבה של כל מערכת כלי הדם משתפר אוטומטית. זכרו שפילוסופיית ההתחדשות של סאנריידר Sunrider  - אנו רוצים שהגוף יגיע לאיזון על מנת שיוכל לווסת תהליכים ולטפל בעצמו.

קונקו Conco  אינו נוסחא לטיפול בצינון, אלא שילוב של חומרי מזון המזינים את מערכת הנשימה, על מנת לצמצם רמות גבוהות של ליחה. כאשר מצטברת כמות גדולה של ליחה בגוף, הדבר יכול להאט את האנרגיות שלנו. קונקו Conco מזין את הגוף במקום לטפל בתסמין מסוים.

אסימילייד Assimilaid הוא שילוב של חומרי מזון שאינו מסתמך על על אנזימי עיכול, ונועד לחיזוק הגוף ושיפור תהליך העיכול. כאשר אתם עיייפים, אתם מאבדים את התיאבון, כיוון שהגוף זקוק עלול לא להצליח לווסת את רמת החומצה הנכונה בקיבה. אסימילייד Assimilaid  מסייע לגופכם להגיע לאיזון, ואז יוכל הגוף להפריש את כמות החומצה המתאימה לעיכול באופן טבעי.

אלפא 20c פועל על מערכת החיסון ומסייע לגוף לשמור על כח ועל רמת עירנות גבוהה, על מנת שנוכל לווסת את עצמנו בצורה טובה יותר. אני צורך כמויות גדולות של אלפא Alfa 20C - 20C מידי יום. הדבר מסייע לגופי להסתגל לכל אזורי הזמן והאקלימים השונם כשאני נוסע לנסיעות עסקים תובעניות. לדוגמא, בנסיעה האחרונה


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות: (צפה ב-  תגובות בעמוד זה)
Loading בטעינה...


התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים