אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 

מדוע אנו זקוקים לטפח את העור

מערכת חיה  : מערכת מורכבת ורגישה-מלאת חיים ,נושמת וממלאת תפקידים רבים וחשובים. כמו שאר האיברים בגופינו, את העור ניתן להזין היטב,לאזן ולנקות. רק אז שכבת העור החיצוני תקרין את היופי והבריאות הפנימיים.

אזון בין שמן ומים : גופינו מכיר בעובדה כי עור חלק ,רך ונעים תלוי במאזן הטבעי בין שמן למים. עודף או מחסור באחד מהשניים יגרום לעור לצאת מאיזון. קמטים ,כתמים ופגמים , סימני הזדקנות מואצת ויובש הם רק חלק מהתופעות העלולות להופיע.

המעטפת החומצית : בכל 2.5 ס"מ רבוע של עורנו ישנן 65 נקבוביות וזקיקיםעם בלוטות המפרישות את האיזון ההולם בין מים לשמן. בכך נוצרת מעטפת חומצית במקצת , העוטפת ומגינה על העור החיצוני שלנו מפני בקטריות , זיהום ומסייעת לשמור על הלחות שבו.

ניקוי טבעי : למליוני הנקבוביות של זקיק השיער , המכסות את כל גופינו , תפקיד מרכזי בתהליך הניקוי הטבעי. הנקבוביות והזקיקים יכולים לתפקד רק במצב שבו אין כל הפרעה. חסימת הנקבוביות גורמת לפגמים לעור שאינו בריא.

למה דווקא קנדסן

איור זה , בצורת ח' הפוכה , מבאר את שגרת קנדסן היומיומית לטיפוח העור. מוסבר בו כיצד משפיעים מוצרי קנדסן על הזקיקים. אנו זקוקים למוצרים שבסיסם שמן , כגון קרם הניקוי (בראש הזקיק), ולמוצרים שבסיסים מים כגון קצף הניקוי וקרם הגרגרים המחמם לפנים (תחתית הזקיק), כדי לנקות ביסודיות את עורנו. נוזל האיזון ומי הפנים מסדרת אוי לין קושרים את השניים יחד. לאחר הניקוי ,ממשיך תהליך הטיפול בעור באמצעות תחליב הלחות העמו לעור, שבסיסו מים, ותחליב הלילה,שבסיסו שמן, כדי ללכוד את הלחות בתוך העור.

בחרו את הקרמים המתאימים לכם מבין מגוון הקרמים לטיפוח מיוחד של העור ולקלבלת לחות נוספת.

שגרת טיפוח העור עם מוצרי קנדסן

שלב 1 - קרם הניקוי מסדרת קנדסן מסיר בעדינות איפור ולכלוכים אחרים מעל פני השטח , מבלי לגזול מהעור את הלחות הטבעית שלו.

הסרת האיפור : המפתח להצלחה בתכנית לטיפוח העור הוא שימוש קבוע בתכשיר לניקוי עמוק. מוצרים קוסמטיים וזיהום אויר הנותרים על העור תורמים לסתימת הנקבוביות. הסרת האיפור בלילה חיונית.

אופן השימוש : למרוח על פנים יבשות באמצעות עיסוי קל ועדין, בתנועות כלפי מעלה וחוץ, לאחר מכן לבצע תנועות ניקוי כלליות, כדי להגיע לכל חלקי הפנים. להסיר אמצעות צמר גפן 100% כותנה הטבול במים חמימים, לנקות את העור ולייבשו. יש להשתמש בפיסת צמר גפןחדשה בכל חלק בפנים.

שלב 2 - קצף הניקוי מסדרת קנדסן מנקה בעדינות ומסיר גם העכבו הקלים ביותר של לכלוך ושמן, תוך שהוא משקם את רמת החומציות הטבעית של העור ובכך מגביר את עמידותו בפני בקטריות.

אופן השימוש : לשים כמות קצף בגודל פנינה על כף היד ולפזר באופן שווה על כפות הידיים זו בזו. להוסיף מעט מים ולהמשיך לשפשף עד ליצירת קצף עשיר עבועות גדולות. להוסיף עוד מים לפי הצורך. למרוח בעדינות על הפנים ושטוף עם מים.

אפשרות נוספת :הנוזל ניקוי העדין אידיאלי לעור רגיש, מגורה או כזה הנוטה לפצעונים. הוא מנקה בשטיפה ואינו מכיל שמן מינרלי , לנולין או מוצרי לוואי של נפט אשר עלולים לסתום את הנקבוביות.

אופן השימוש : כמו קצף הניקוי.

שלב 3 - נוזל האיזון מעדן את העור ומסייע לאזן, להאיץ ולשקם את שכבת החומציות המגינה הטבעית שלו. שמנים בלתי רצויים מוסרים באמצעות פעול השטיפה. הנקבוביות תצעדנות ומראה העור משתפר. 

אופן שימוש : לאחר הסרת העקבות ולו הקלים ביותר לאחר קצף הניקוי, יש למרוח את נוזל האיזון. על פנים לחות ,למרוח באמצעות צמר גפן בתנועות עדינות , כלפי מעלה וכלפי חוץ.

אפשרות נוספת : בדומה לנןזל ניקוי עדין , אסטרינג'נט נוע לעור רגיש , מגרוה הנוטה לפתח פצעונים. הוא מאוזן מבחינת רמת החומציות ונוסחתו מכילה תמציות צמחיות מרככות.

שלב 4  - תחליב לחות עמוק מסדרת קנדסן מלחלח את העור ומגן עליו, כדי להמשיך ולהזין אותו ולשמור על מראה צעיר.

אופן השימוש : למרוח בעדינות את תחליב הלחות העמוק מסדרת קנדסן על כל הפנים והצוואר, תוך החלקה על אזורים יבשים במיוחד באמצעות קצות האצבעות. למרוח בדיבות כדי להבטיח אספקת כמות לחות מספקת של לחות לעור.

שגרת טיפוח העור עם המוצרים מסדרת אוי לין

שלב 1 - קרם הניקוי מסדרת אוי-לין מכיל תמציות בוטנאיות מרגיעות, המסירות את איפור ולכלוכים על בסיס שמן.

הסרת האיפור : המפתח להצלחה בתכנית לטיפוח העור היא שימוש קבוע בתכשיר לניקוי עמוק. מוצרים קוסמטיים וזיהום אויר הנותרים על העור תורמים לסתימת  הנקבוביות ועל כן הסרת האיפור בלילה הכרחית.

אופן השימוש : למרוח על פנים יבשות באמצעות עיסוי קל ועדין , בתנועות כלפי מעלה וחוץ, לאחר מכן לבצע תנועות נ יוקי כלליות, כיד להגיע לכל חלקי הפנים. להסיר באמצעות צמר גפו 100% כותנה הטבול במים חמימים, לנקות את העור ולייבשו. יש להשתמש בפיסת צמר גפן חדשה לכל חלק בפנים.

שלב 2 - קרם גרגירים מחמם מסרת אוי-לין מנקה את העור באמצעות פעולת חימום מיוחדת,הפותחת את הנקבוביות ומאפשרת ניקוי עמוק ויסודי.תמציות צמחיות מרוכזות וגרגירי חוחובה מסייעים בהסרת התאים המתים.

אופן השימוש : להרטיב את הפנים. לשים כמות בגודל אפונה ומרוח ישירות על הפנים. אתם תחושו את פעולת החימום, הפותחת את הנקבוביות. למרוח בעדינות על הפנים בתנועות ניקוי כלליות. להוסיף מים וקרם על פי הצורך.לשטוף היטב במים.

 שלב 3 - מי הפנים מסדרת אוי לין אינם מכילים אלכוהול או רכיבים גסים אותם תמצאו לרוב במוצרי חברות אחרות. הם מרככים את העור ומכינים אותו ללחות.

אופן השימוש : לאחר הסרת כל כל זכר לקרם הגרגירים המחמם לפנים , יש למרוח את מי הפנים. בזמן שהפנים עדין לחים , למרוח בצמר גפן בתנועות עדינות , כלפי מעלה וכלפי חוץ. יש להמנע ממגע באיזור העיניים.

שלב 4 - תחליב לחות עמוק מסדרת אוי לין מספק לחות עמוקה באמצעות תמציות צמחיות שמקרון בהדרים ובירקות , בתוספת שמנים אתריים. הוא קליל במרקמו ונספג בקלות, כך שהעור חש מלא לחות אל לא שומני או דביק.

אופן השימוש : למרוח בעדינות את תחליב הלחות העמוק מסדרת או לין על כל הפנים. להחליק על אזורים יבשים במיוחד באמצעות קצות האצבעות. למרוח בנדיבות כדי להבטיח מאזן לחות מספק לעור.

 

סקוואלן הוא מחולל לחות יעיל - סקוואלן בו נעשה שימוש בנוסחאות של מוצרי היופי היוקרתיים ביותר בעולם, נחשב לחומר בעל השפעות מועילות על העור, כולל הפחתת יובש, החלקת קמטים ועור סדוק. סקוואלן נחשב לאחד מחומרי הלחות היעילים ביותר ויצרונו הייחודי בכך שהוא אינו מותיר תחושה שומנית. 

 

 

טפוח לשעות היום

מסנני קרינה מסדרת אוי לין

מסנן קרינה הנו מוצר חיוני. אם ברצונכם להגן ולשמור על עורכם, יש להשתמש במסנני הקרינה מסדרת אוי לין בכל יום. מסנני הקרינה שלנו מכילים הגנה טבעית רחבה טווח מקרני UVA ו UVB.הם מרוכזים ביותר, לכיסוי מקסימלי, ונוסחתם מכילה נוגדי חימצון, תמציות צמחיות ומרככים טבעיים.

אופן השימוש : לאחר מריחת תחליב לחות מסדרת קנדסן או אוי לין, יש למרוח מסנן קרינה המרוכז מסדרת אוי לין על הפנים ועל הצוואר בתנועות קלות כלפי חוץ. לעסות עד התמזגות עם העור. מסנן הקרינה מהווה את השלב האחרון לפני האיפור.

קרם הזנה טבעי SPF מסדרת אוי לין הינו נוגד חימצון מסנן קרינה מרוכז במיוחד, המכיל את הוטמינים B,A ו E. מעולה לעור יבש.קרםההגנה הטבעי SPF30 מכיל מרככים עשירים ותמציות הדרים וצמחים שונים.

טיפוח לשעות הלילה

תחליב לחות מסדרת אוי לין פעולת התחדשות העור מתרחבת ברובה בשעות הלילה, כשאר אנחנו ישנים. תחליב הלילה מיוצר עפ"ח נוסחה המסייעת לתהליכים הטבעיים המתרחשים בעור. הוא מזין את העור ומחזק את שכבת החלב, לשמירה על רכות ומראה צעיר. כאשר מורחים אותו מעל תחליב הלחות העמוק מסדרת אוי לין, תחליב הלילה מאזן ומייצב את הלחות בעור, לעור עמיד,חלק יותר ורך יותר.

אופן השימוש : מיד לאחר מריחת תחליב לחות עמוק, יש למרוח שכבה דקה של תחליב הלילה על הפנים, בתנועות קלילות כלפי חוץ. יש להשתמש בקמיצה, בתנועות עדינות, כלפי פנים, באזור שתחת העיניים. כמות החומר לשימוש תלןיה בצרכי העור. לעור שומני יש להשתמש בפחות תחליב ולמרוח כמות רבה יותר על עור יבש או מגורה.

עורכם משתנה תדירות ומתחדש לבדו. נדרש לו טיפול מיוחד למשך היום, כדי להגן עליו מנזקי הסביבה והשמש.

 



התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים