אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



עוד על "החמישייה"-קוונרי-ליקווי פייב- Liqui Five - QUINARY
קוונרי מבית סאנריידר זהו צירוף מאוזן ומרוכז של 50 עשבי מאכל ייחודיים המכילים חומרים מעכבי חימצון רבים. המיגוון הרחב של עשבי מאכל מספק לגוף מספר רב של חומרים מזינים צמחיים, החשובים ביותר להשלמת הפער התזונתי, הנגרם עקב תפריט לא מאוזן, מתח, זיהום סביבתי ואפילו על ידי תהליך ההזדקנות. כאשך הגוף מוזן בקביעות ובאופן מסודר בצרופים המתאימים של מזון מלא (כמו “החמישייה”), המספקים את חומרי המזון הדרושים לכל רקמות הגוף, נשמרת בו רמה קבועה ועקבית של אנרגיה. לצורך הכנתו של צירוף ייחודי זה, שאינו מכיל יסודות מבודדים או מלאכותיים כלשהם, נדרשות שעות רבות של שילוב ומיצוי.
הצירוף הידוע בשם "החמישייה" (QUINARY) מזין את כל חמש המערכות בגוף, מסייע בשמירה על זרימת האנרגיה והאיזון בין תהליכי ה"פנימה" ו"החוצה" בכל המערכות בהרמוניה מושלמת. זרימה זו בין המערכות היא המבטיחה איכות חיים ואריכות חיים. "החמישייה" היא שילוב של חמשת הצירופים הנפרדים – ALPHA 20-C (למערכת החיסונית), LIFESTREAM (למחזור הדם), PRIME AGAIN (למערכת ההורמונלית), ASSIMILAID (למערכת העיכול) ו- CONCO (למערכת הנשימה).
הסינים מאמינים שכפי שהיקום מורכב מ5- יסודות (עץ, אש, אדמה, מתכת ומים), גם הגוף האנושי כולל 5 מערכות עיקריות שתואמות את יסודות היקום : מערכת העיכול, מחזור הדם, מערכת הנשימה, המערכת החיסונית והמערכת ההורמונלית. כל יסוד בטבע מייצג דרגת התפתחות בתהליך השנתי של חלופי העונות בטבע. התכונה הראשונית של כל יסוד נקבעת על פי התרחשות הטבע. לכל עונה תפקיד משלה במחזור השנתי: העונות מתחלפות, צמחים נובטים, גדלים, מייצרים זרע ומתים בחורף. המעבר הזורם וההרמוני משלב לשלב והאיזון ביניהם חשובים ביותר.
כל הפעילות בגוף האדם נקשרת לחמשת היסודות, כשלפי התורה הסינית, היחסים בין אברי הגוף כמוהם כיחסים בין העונות - יחסים של תמיכה, עיכוב, צמיחה ואיזון. פילוסופית ההתחדשות קובעת שאם נזין את גופנו במיגוון של מוצרים צמחיים מרוכזים, המאוגדים בשילובים הנכונים, אזי הגוף יחדש את עצמו. כאשר מערכות אלו מוזנות כראוי, הן פועלות יחד באופן מצרפי (סינרגיסטי), תוך קיום תקשורת יעילה ביניהן, במטרה לבצע מגוון רחב של פונקציות גופניות חיוניות, בהרמוניה מושלמת. בזכות הרמוניה זו, הגוף מצליח למצוא את האיזון הטבעי שלו, וכך הוא יכול להגיע למצב של בריאות טבעית טובה ותקינה ולשמור עליהן לאורך זמן.
בחוברת "התחדשות" כתב ד"ר בליק: "...הסט/י את מחשבתך מאוריינטציה רפואית הרואה את הדברים דרך החולי, כאשר את/ה מחפש/ת תרופה חיצונית למחלה מסויימת - אל עקרון ההתחדשות, אשר בו את/ה מחפש/ת דרך לחזק את גופך, תוך התייחסות אל הסימפטומים כסימנים של חולשה אפשרית, המזונות הצמחיים הסיניים אינם מרפאים דבר, רק הגוף עצמו מרפא".
המצרפיות של ה-(QUINARY) מזכירה ציטטה מאמרסון: "עד כמה נהדרים הם הדברים יותר בשילובם מאשר ביחידותם".
ואכן ה-QUINARY הינו שילוב ייחודי של מזונות צמחיים התומך בבריאות ובחיים.
"החמישייה" QUINARY קיים בכמוסות, בקבוקונים ואבקה.
הכמות המומלצת: 3-5 כמוסות עד 3 פעמים ביום/ בקבוקון אחד ליום/ שקית אבקה אחת ליום.
מומלץ במיוחד לשתות את משקה החליטה CALLI או את משקה צמחים FORTUNE DELIGHT יחד עם "החמישייה". לאיזון מרבי של תהליך חילוף החומרים בגוף, הוסיפו מספר טיפות של תמצית הצמחים SUNECTAR או SUNNY DEW למשקה המבוסס על "החמישייה".
הגרסה הנוזלית של "החמישייה" (בבקבוקונים) מתאימה במיוחד לאתלטים או לאנשים הנמצאים במצב של לחץ גופני או נפשי והזקוקים להזנה מהירה של חמש המערכות בגוף, וזאת בגלל העובדה שמדובר בנוזל הנקלט במערכות במהירות רבה יותר.

אלפא 20 סי - ALPHA 20-C - (יסוד העץ) - המערכת החיסונית
השחקנים המרכזיים במערכת החיסונית הם הפגוציטים ותאי ה-T שמחסלים את הפולשים לגוף, כגון וירוסים ובקטריות. כאשר מסיימים את המלחמה על הפולשים, באים התאים המדכאים ועוצרים את תאי ה-T, שכן אם לא יפסיקו את מלאכתם יתהווה חוסר איזון בין מתקפה ומניעה שיתבטא באלרגיות ומחלות אוטו-אימוניות. באם התאים התוקפים מדוכאים יתר על המידה על ידי התאים המדכאים, סובל הגוף מגידולים וממחלות זיהומיות.
ה-ALPHA 20-C מסייע לגוף להתגבר על זיהומים, מכווץ צמתי לימפה כואבים ונפוחים ומפחית רגישות לזיהומים.
ה ALPHA 20-C מכיל פרח סיני לבן, עשב פריז, עשב הקערורית סקוטלריה, שן הארי דנדליוך ושורש האימפרטה.
ה- ALPHA 20-C קיים בכמוסות, באבקה בשקיות ואבקה במיכל.
השמוש המומלץ: כמוסה אחת 3 פעמים ביום לפני או בזמן הארוחה או שקית אחת ליום.

קונקו - CONCO - (יסוד המתכת) - מערכת הנשימה
היסוד היקר ביותר מיוחס למערכת שבריאותה הכי קשה להשגה ולתחזוקה - זו בריאות הריאות. אפשר לצום ממזון או ממים ועדיין להתקיים, אך אי אפשר להוותר בחיים בצום מנשימה.
האף ודרכי הנשימה העליונות עומדים בשורת המגינים הראשונה והם מסלקים מזהמים, הנשאפים לגוף עם האויר. הסינים מצאו שריאות בריאות, מחוזקות ונסמכות על מעי גס תקין (שאחראי על סילוק כל המזהמים מן הגוף). מזהמים אלה כוללים הכל מאבק ואבקת צמחים ועד בקטריות ואדי חומרים כימיים. כאשר דרכי הנשימה חופשיות גם התחושה הכללית טובה והאנרגיה מוגברת.
נשימה עמוקה ותקינה מביאה לחיוניות ואנרגיה.
ה- CONCO מגן מפני התקררויות, שפעת וזיהומים, מסייע בבעיות בחלל האף והלוע, מקל על השיעול במקרים של דלקת או אסטמה, מקל על הסובלים מאלרגיות וקדחת השחת ומסייע לניקוי ריאות אצל אנשים מעשנים.
ה- CONCO קיים בכמוסות ומומלץ לצריכה כמוסה אחת 3 פעמים ביום לפני או בזמן הארוחה.

אסימילייד - ASSIMILIAD - (יסוד האדמה) - מערכת העיכול
תכונות יסוד האדמה הן יציבות ושלווה (לקיבה מעורערת).
הרכב צמחים זה פותח להזין ולאזן את האיברים המייצרים מיצי עיכול ואנזימים ואת האיברים המשתמשים בהם לפירוק המזון. עיכול תקין משפר את התיאבון, את השינה ואת רמת האנרגיה שלנו.
הרכב ה-ASSIMILIAD מזין את תשתית מערכת העיכול, בצורה שמונעת מהגוף את העומס הנובע מן ההזנה האחידה, וכך יש פעילות תקינה של הקיבה שמפרקת את המזון, של הטחול שמנחה לאן יובלו חומרי התזונה ושל הלבלב המתאם את מערכת הקשרים בין הקיבה לטחול. צרבת וקשיים בעיכול כמו גזים, עצירות ושלשולים נעלמים כאשר מערכת העיכול מתאזנת.
ה-ASSIMILIAD מחזק את הקשר בין מערכת העצבים המרכזית למערכת העיכול, משפר את תהליכי האיזון של אברי מערכת העיכול, משפר תיאבון, מביא יציבות ושלווה לקיבה מעורערת, עוזר להורדת כאבים בקיבה, משפר את חילוף החומרים במערכת העיכול, עוזר במקרים של עצירות, שלשולים וגזים, מסייע לגוף לספק תססים ומיצי עיכול בכמויות הנדרשות ומשפיע על פעולת הכבד.
ה-ASSIMILIAD קיים בכמוסות.
ניתן לפתוח מספר כמוסות לכוס מים חמים אחרי האוכל או לפני השינה, דבר שמביא לא רק ליציבות ורוגע במערכת העיכול, אלא גם כדרך להתרגע מיום עמוס, שכן העצבים של כולנו מתרכזים בקיבה.
אופן השימוש: כמוסה אחת 3 פעמים ביום לפני או בזמן הארוחה.

לייפסטרים - LIFE STREAM - (יסוד המים)
המערכת המחזורית - מערכת כלי הדם
הרכב צמחים זה מזין את כל מרכיבי מערכות הנוזלים בגוף. מערכת נוזלים תקינה מזינה ביסודיות את תאי הגוף בחמצן וחומרי תזונה ומסלקת חומרי פסולת ודו-תחמוצת הפחמן מן התאים. כמו-כן איזון במערכות הנוזלים בגוף (כליות ושלפוחית השתן), שומר על רמות נתרן, אשלגן ומגנזיום, שהינם הכרחיים לפעילות התאים.
ה-LIFE STREAM משפיע לטובה על פעילות הלב ומחזור הדם, עוזר להורדת הכולסטרול ומסייע לזרימה תקינה של הדם בעורקים וברקמות. הלייפסטרים מכיל אונקריה, סופורה, חרצית ועשבי תיבול.
ה-LIFE STREAM משווק בכמוסות ואופן השימוש - כמוסה אחת לפני או בזמן הארוחה.

פריים אגיין - PRIME AGAIN - (יסוד האש)
מערכת ההפרשה הפנימית וההורמונלית
שילוב צמחים זה מזין בעיקר את הלב, המעי הדק, מערכת ההפרשה הפנימית והרביה.
באמצעות הפרשת הבלוטות (הורמונים), מתבצעת הבקרה על הרבה מן התהליכים בגוף. הפרשות אלו מסדירות את חילוף החומרים, הגדילה, יכולת הרביה והתגובה למצבי לחץ . הן חשובות גם למאזן הנוזלים והאלקטרוליטים בגוף, הקרוי הומאוסטזיס, מחקרים הוכיחו שתהליך ההזדקנות קשור למערכת הרביה, ואפשר להאט את תהליך ההזדקנות על יד חיזוק מערכת הרביה.
הרכב ה- PRIME AGAIN מחזק את כל הפונקציות של מערכת ההפרשה הפנימית, משפר את חילוף החומרים, משפיע על ויסות לחץ עורקי, משפיע לטובה על - בלוטת הערמונית, מווסת את רמת הסוכר, מקל בתסמונות קדם - וסתיות ומשפר מצב גופני ונפשי בתקופת המנפאוזה,
ה-PRIME AGAIN מופיע בכמוסות - כמוסה אחת 2-3 פעמים ביום לפני או בזמן הארוחה.



התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים