אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



אנטיביוטיקה


מי מאתנו לא נצרך לעזרת האנטיביוטיקה? זה יכול להתחיל מכאב גרון, הצטטנות חריפה שהתפתחה לסינוסיטיס (דלקת בסינוסים), תינוק שבוכה מכאבי אזניים, דלקת בחניכיים ועוד כהנה וכהנה.
מה בעצם מטרת האנטיביוטיקה? האם היא באמת נצרכת בכל אחת מן הפעמים, או שמא הרופאים ממהרים לרשום אנטיביוטיקה גם במקרים בהם היה ניתן לטפל בדרכים חלופיות? ומה בנוגע לתופעות הלוואי של האנטיביוטיקה ולהשלכות שלה לטווח הארוך?
לפניכם כמה דברים על האנטיביוטיקה שחשוב שתדעו.


לאיזו מטרה נועדה אנטיביוטיקה?

אנטיביוטיקה נועדה לטיפול במחלות בהן מעורב זיהום על רקע חיידקי. כלומר, כאשר מדובר במחלה הנגרמת על ידי חיידק, כגון חיידק הסטרפטוקוק, הגורם בין היתר לדלקת גרון. במקרה זה הטיפול שיוצע על ידי הרופא הוא אנטיביוטיקה. אנטי= נוגד ביוטיקה= חיידקים.
מכאן ניתן להבין מדוע אנטיביוטיקה אינה מתאימה לטיפול כאשר גזר הדין מאת הרופא הוא "ויראלי".
ויראלי משמעו- מחלה שנגרמה על ידי וירוס. כאשר מחולל המחלה הוא וירוס= נגיף, האנטיביוטיקה לא רק שלא תועיל בריפוי המחלה אלא אף תעכב אותה.


"זה ויראלי"

אז למה בעצם אנטיביוטיקה לא מתאימה לטיפול במחלות הנגרמות על ידי וירוס? האנטיביוטיקה מסוגלת לפגוע ולהמית חיידקים בלבד. בעקבות כך, כאשר נוטלים אנטיביוטיקה בנסיון לטפל במחלה ויראלית, האנטיביוטיקה פוגעת באוכלוסיות חיידקים שהגוף שלנו למד לחיות איתם בסמביוזה ואף בחיידקים טובים השוכנים בגופנו, להם תפקידים חשובים רבים (כגון סינתוז סוגים מסוימים של ויטמינים). בעקבות הדללות אוכלוסיות חיידקים אלו, יש לנגיף מחולל המחלה יותר מקום פנוי לפעול בו ולהתרבות. למעשה האנטיביוטיקה פינתה והכשירה את השטח עבור הנגיף ובכך מקשה על הגוף במלחמה בו.


גילוי האנטיביוטיקה

האנטיביוטיקה הראשונה שנתגלתה היתה הפניצילין. כיום ישנן תרופות אנטיביוטיות רבות המבוססות על הפניצילין.
את הפניצילין גילה אלכסנדר פלמינג בשנת 1928, אם כי השימוש בה כתרופה החל רק בשנת 1941.
הודות לגילוי האנטיביוטיקה ירדה משמעותית התמותה עקב מחלות קשות כגון: דלקת ריאות, שחפת ועגבת.


אנטיביוטיקה- חסרונות כאשר זאת אינה אנטיביוטיקה טבעית

על פניו הכל נראה תמים ונפלא. אם יש מחלה על רקע זיהום חיידקי נוטלים אנטיביוטיקה והקץ לבעיה! אז זהו, שמסתבר שהעניינים לא פשוטים כפי שהם נראים על פני השטח. ראשית, על מנת לקבוע בוודאות שהמחלה היא אכן על רקע זיהום חיידקי ולא ויראלית יש לשלוח משטח לתרבית. לא פעם קיימות מחלות המהתלות בנו ונראות כחיידקיות כשלמעשה הן ויראליות למשל- דלקת גרון. קיים קושי כאשר המחלה נמצאת באיזור ממנו לא ניתן לקחת תרבית כגון- דלקת ריאות. במקרים אלה ייסתמך הרופא על תיאור המחלה וה"התנהגות" שלה ויקבע את אבחנתו לפי "התנהגות" טיפוסית של המחלה כאשר היא ויראלית או כאשר היא חיידקית. כאשר הרופא טועה עלולה להיווצר בעיה.
כמו כן, אנטיביוטיקה פוגעת לא רק בחיידק מעורר המחלה אלא גם באוכלוסיות חיידקים אחרות התגוררות בגופנו. בגופנו קיימות אוכלוסיות חיידקים שונות שהגוף למד לחיות איתם בסימביוזה- הם לא גורמים לנזק ואולי אף מספקים לגוף תועלת כלשהי, והגוף מצידו מספק להם איזו מחיה נוח ונעים.

כמו כן, קיימים בגופנו גם חיידקים טובים, אשר נוכחותם בגוף חשובה ומועילה ביותר. למשל, במערכת העיכול חיים חיידקים המסייעים לתהליך העיכול. גם חיידקים אלה נפגעים כתוצאה מנטילת האנטיביוטיקה ובעקבות כך גם פעילותם החשובה נפגעת. לכן לא פעם מומלץ לאחר נטילפת אנטיביוטיקה ליטול "פרוביוטיקה", שמטרתה להשיב לגוף את החיידקים הטובים שאבדו לו, כתוצאה מפגיעת האנטיביוטיקה.


עמידות חיידקים לאנטיביוטיקה לא טבעית

חיסרון נוסף של נטילת אנטיביוטיקה הוא שנטילה ממושכת או חוזרת ונשנית של אנטיביוטיקה, עלולה להביא את החיידקים מעוררי המחלה ליצור עמידות בפניה. עם הזמן החיידקים "לומדים" מהו מנגנון הפגיעה של האנטיביוטיקה ודואגים "לשדרג" את עצמן כך שייפגעו ממנה פחות. כך שלמעשה האנטיביוטיקה הזו אינה יעילה יותר לטיפול במחלה המסויימת הזו אצל אותו חולה מסויים.
קושי נוסף המתעורר בעקבות פיתוח העמידות של החיידקים בפני האנטיביוטיקה, הוא שבמידה ומישהו אחר יידבק מהחולה המסויים במחלה הזו, הוא כבר יחלה בה במתכונת החיידקים העמידים יותר. ככל שהחיידקים יותר עמידים נדרשת אנטיביוטיקה חזקה יותר. התופעה הזו, של חיידקים המפתחים עמידות לסוגים שונים של אנטיביוטיקה, הולכת ורווחת עם הזמן. למעשה עולם המדע מנצא במירוץ מתמיד של מעין תחרות- מי יהיה מתקדם יותר סוגי האנטיביוטיקה או עמידות החיידקים.


אנטיביוטיקה טבעית חותם הזהב

כיום קיימים סוגים שונים של אנטיביוטיקה טבעית, כאשר המוביל שבהם הוא חותם הזהב, היעיל והבטוח מכל. אנטיביוטיקה טבעית מופקת בתהליכים מיוחדים בהם סודות הריפוי של הטבע באים לידי ביטוי בצורה היפה ביותר שלהם. לאנטיביוטיקה טבעית חותם הזהב אין תופעות לוואי וממילא בנטילת אנטיביוטיקה מהטבע נעלמים הסיכונים הכרוכים בנטילת אנטיביוטיקה.




התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים