אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


הסיפור של סנריידר

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל
דף הבית >> סאנריידר >> הסיפור של סנריידר

הסיפור של סנריידר

הביוגרפיה של ד"ר טאי פו ואוי לין צ'ן – בעלי חברת סנריידר
ד"ר טאי פו צ'ן נולד בצ'יאה יי , בטייוואן, ולמד רוקחות באוניברסיטה לרפואה של קאושיונג. משחר ילדותו צרך ד"ר צ'ן מוצרים צמחיים רבים וזו הייתה אחת הסיבות לרצונו העז ללמוד ולחקור את הצמחים , מתוך מטרה לשפר את בריאותו. ד"ר אוי לין צ'ן נולדה בהונג קונג ולמדה בביה"ס לרפואה של האוניברסיטה לרפואה בקאושיונג. שניהם נפגשו באוניברסיטה ותכננו את עתידם בארצות הברית ביום מן הימים.
בשנת 1982 לאחר שנים של מאבקים , החליט ד"ר צ'ן להקים בארה"ב חברה עצמאית בשם סנריידר אינטרנשיונל . אשתו , שהייתה רופאה מוסמכת ועצמאית הייתה מוכנה לתמוך במשפחה מבחינה כלכלית, כיוון שהוא עבד יומם ולילה ועמד בכל האתגרים , עם גישה חיובית ומחויבות גבוהה.
"בסופו של דבר, צמחה סנריידר עד כדי כך שנאלצתי לוותר על המרפאה הפרטית שלי ולהתגייס לשם ניהול פעילותה השוטפת של סנריידר".
בשנת 1987 עברו הצ'נים לטורנס קליפורניה והחלו להרחיב את העסק שלהם בעולם. המדינות הראשונות היו טייוואן והונג קונג. סנריידר צמחה והתפתחה למדינות רבות , סנריידר פיתחה מוצרים רבים ייחודיים ומיוחדים והמשיכה לבנות מפעלי ייצור חדישים ומשוכללים. הצ'נים עברו משברים רבים בעת הקמתם את חברת סנריידר : תחרות במשפחה הקרובה , משפט בענייני מס ועוד עניינים רבים. אך אף אחד מאלה לא גרם לסאנריידר להכשל ולא ריפה את ידם של הצ'נים. גישתם נותרה חיובית כשהיתה. ד"ר וגב' צ'ן מאמינים "כי אתגרים גורמים לאדם לגדול . "אם תעמדו מול השמש , הצללים יוותרו מאחוריכם". עד שנת 2004 התרחבה פעילותה של סנריידר אל יותר מ 30 מדינות , עם יותר ממליון מפיצים ולקוחות.
טאי פו אומר " אני רוצה שסנריידר תהיה פעילה בכל המדינות בעולם. אם לא אוכל להגשים את חלומי ביימי חיי, אני בטוח כי ילדיי ונכדי יממשו יעד זה"
או לין אומרת "מה טוב יותר מאשר לפעול עם סנריידר , כאשר אנו יכולים לסייע ליותר אנשים לממש את יעדיהם ולהביא בריאות ועושר לעולם? סנריידר זה עסק גם עבורנו וגם עבור הדורות הבאים"

למה דווקא סנריידר?

סנריידר אינטרנשיונל החברה הטובה ביותר , מובילה עולמית בבריאות ושגשוג.
המייסדים ד"ר טאי פו ואוי לין צ'ן . ד"ר טאי פו הוא עשבונאי בעל שם עולמי , בעל תואר ברוקחות. ד"ר צ'ן משלב בין 5000 שנות מסורת העשבונאות הסינית לבין שיא הטכנולוגיה המערבית , כדי ליצור ולפתח את מוצרי סנריידר עטורי הפרסים. ד"ר אוי לין צ'ן , רופאת משפחה לשעבר ובעלת תואר ברפואה, מפקחת על פעילויות סנריידר בכל רחבי העולם ועל הייצור במפעלי הייצור החדישים ביותר.
לסנריידר מעל 26 שנות יציבות והצלחה. תחילתה של סנריידר צנועה , בשנת 1982 , בביתם של דר' טאי פו צ'ן וד"ר אוי לין צ'ן. בשנת 1987 השקיעה סנריידר 45 מליון דולר במשרדים הראשיים המהממים של החברה, הממוקמים בטורנס קליפורניה. על פני שטח של 36,500 מ"ר נמצא בנין המשרדים הראשי הכולל אולפן הקלטות מצויד , גנים בוטניים וכן גלריית אומנות של משפחת צ'ן, המכילה אוסף ראשון במעלה של חפצי אומנות סיניים עתיקים. המשרדים הראשיים שלנו מהווים ציון דרך לעוצמתה של סאנריידר. במהלך שני עשורים האחרונים צלחנו אתגרים רבין ושינויים כלכלים ויצאנו מחוזקים מתמיד.

סנריידר היא חברה עולמית .

חברת סנריידר פועלת בלמעלה מ 40 מדינות ,עם מליוני מפיצים ולקוחות בכל רחבי העולם , ואנו ממשיכים לגדול! לסנריידר למעלה מ10,000 חנויות בסין , סנריידר היא מהחברות הגדולות והמוכרות ביותר בסין.

מוצרי סנריידר פשוט הטובים ביותר.

בשונה מחברות אחרות המייצרות מזון בריאות, בסנריידר עורכים מחקר, מפתחים את כל המוצרים שלנו בעצמינו , כדי להבטיח את איכותם של ובלעדיותם של מוצרי החברה. בבעלותינו מפעלי ייצור חדישים ומשוכללים המשתרעים על פני שטח של יותר מ92,000 מ"ר בעיר התעשייה בקליפורניה, בטייוואן , הודו , סינגפור וסין, בשנים האחרונות רכשנו מגרש נוסף המשתרע על פני שטח של 79,000 מ"ר בלוס אנג'לס. עקב מחויבותנו למצוינות, קיבלנו פרסים ואותו הצטיינות רבים מכל העולם.

לסנריידר תכנית התגמול הטובה ביותר

מפיצי סנריידר נהנים מאורח חיים גמיש ומשגשג, כיוון שאנו מציעים את אחד מההחזרים הממשיים הגבוהים ביותר בתחום. תכנית התגמול שלנו הוגנת, נדיבה ומתגמלת לקוחות מועדפים ומפיצים בכל הרמות. התכנית שלנו בינלאומית , כך שבאפשרותכם לפעול במדינות נוספות ולהרוויח כסף גם בזמן שאתם ישנים.

סנריידר יציבה מבחינה כלכלית

בשונה מחברות ציבוריות ופרטיות רבות אחרות , אשר סובלות מחוסר מימון וזקוקת למינוף , סנריידר נטולת חובות ויציבה מבחינה כלכלית. כמה חברות אחרות מצליחות עד כדי כך שהן יכולות לשלם באופן מלא ,ולא לשכור את המשרדים הראשיים ומפעלי הייצור שלהן? האחריות הכספית של סנריידר מאפשרת לכם להתרווח ולהנות מאורח החיים של סנריידר , כיוון שמעולם לא תצטרכו להיות מודאגים בקשר לצ'ק החודשי שלכם.

לסנריידר האנשים הטובים ביותר

המפיצים בסנריידר הנם מנהיגי מכירות מצליחים מכל הגילאים והרקעים. הם חרוצים , נאמנים ומחויבים לבריאותם ושגשוגם האישי.
לפרטים נוספים צור קשר עם אורן אבנר 054-7553328.


התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים