אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


תוספי תזונה – לבחור את התוספים המתאימים לך!

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל
דף הבית >> תוספי תזונה >> תוספי תזונה – לבחור את התוספים המתאימים לך!

היתרונות של תוספי תזונה הם כמעט אין-סופיים, לא משנה אם אדם סובל מבעיה כלשהיא או אם הוא מרגיש בריא לגמרי. החיים של רוב האנשים במסלול המהיר, המזון מתועש ולרוב אין זמן לאכול תזונה נכונה ומאוזנת. למרות השפע הרב, ואולי בגללו, התזונה של מרבית האנשים אינה טובה, והגוף אינו מקבל את כל החומרים אותם הוא צריך. נכון שהרפואה מתקדמת וישנם יותר כלים לאבחון וטיפול במחלות, אך לא היה עדיף לו היינו מונעים מראש את מרבית מצבי החולי?

תוספי תזונה קיימים בשוק במגוון סוגים ומחירים, כמו בהרבה תחומים המבחר עצום וקל להתבלבל או לאבד כיוון. תוספי תזונה יכולים לעזור במגוון תחומים, למשל: כאבי שרירים, חוסר אנרגיה, התחדשות תאים, שיפור זיכרון, חיזוק מערכת החיסון, מניעת סרטן, תהליכים מאטי הזדקנות (אנטי אייג'ינג), ניקוי רעלנים, כאבי ראש, דיכאון ועוד רבים אחרים. צריכה של תוספי מזון באופן קבוע בהתאם לצרכים יכולה להיטיב עם כל אדם.

עצות ונקודות לבחירת תוספי תזונה

  1. דבר ראשון שיש לעשות לפני שרצים לרכוש מגוון של תוספי תזונה הוא לבחון אילו מזונות אנו צורכים על בסיס קבוע ולראות מה חסר לנו בתזונה. האם אנו אוכלים מספיק פירות וירקות, שותים יותר מדי חלב או צורכים הרבה חלבון? למשל.
  2. לאחר שהבנו אילו מזונות חסרים לנו בתזונה יהיה לנו יותר קל להתחיל לחפש אילו תוספי תזונה אנו צריכים.
  3. להתייעץ עם איש מקצוע או יועץ תזונתי. לפני שבוחרים אילו תוספי מזון לצרוך עדיף לקבל עצות או הנחיות מאיש מקצוע אשר מבין בתחום וברפואה. תוספי תזונה הם לא תרופות אך יש לקבל ייעוץ מהימן לפני שמתחילים לצרוך תוספי תזונה שונים.
  4. בדיקת כל התרופות שנצרכות על בסיס קבוע והתייעצות עם איש מקצוע לגבי התנגשויות או סיכונים שיכולים להיות ע"י שילוב עם תוספי תזונה – למשל תרופות לדילול דם עם ויטמין E ואומגה 3 שגם מדללים את הדם.
  5. להקפיד לרכוש תוספי תזונה מחברות ידועות אשר מקפידות על תקנים מחמירים של איכות. ישנם המון תוספי תזונה בשוק וישנם תוספי מזון שאינם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולכן יכולים להיות לא יעילים או מסוכנים. קנייה מחברה גדולה וידועה של תוספי תזונה ובריאות היא חשובה ביותר.
  6. לבדוק שתוספי התזונה טבעיים וללא תוספות כימיקלים מזיקים.
  7. מולטי ויטמין לבדו אינו פיתרון פלא. רבים חושבים שצריכת תוספי תזונה בצורה של מולטי ויטמין מספיקה לבדה. תוספי תזונה הוא תחום מסובך והצרכים של כל אדם הם שונים. בהרבה מקרים מולטי ויטמין אינו מכיל את הכמויות הנכונות או ביחסים הנכונים לעומת תוספי מזון ספציפיים יותר.

תוספי תזונה לגישור על פערי התזונה שלך

כאמור, מרביתנו לא מנהלים אורח חיים טבעי ובריא. נושא התזונה הוא קריטי, אך רבים מאיתנו לא אוכלים נכון, דבר אשר גורם לחסרים ובעיות שונות. גם אנשים שטוענים שאינם זקוקים לתוספת תוספי תזונה, כי התזונה שלהם מאוזנת ובריאה, לרוב אינם מקבלים את כל הויטמינים, מינרלים ושאר נוטריאנטים. החקלאות היום מתועשת מאוד והמון ערכים תזונתיים אובדים, עד שהאוכל מגיע לצלחת. לכן תוספי תזונה חשובים לכל אדם.

צריכת תוספי מזון במינונים מומלצים מיטיבה עם כולנו, מתינוק ועד קשיש. מפתיע לגלות עד כמה תוספי תזונה עוזרים לריפוי או פיתרון בעיות ללא צורך בתרופות וללא תופעות לוואי.
תוספי תזונה אינם תחליף לתזונה נכונה, אך בשילוב של השניים התפקוד וההרגשה הכללית שלנו תשתפר פלאים.

תוספי תזונה – התוספת שתופסת

נתחיל בהגדרה של מה הם בכלל תוספי תזונה – תרכובת שמטרתה לספק חומרי הזנה (נוטריאנטים) כגון ויטמינים, מינרלים, סיבים, חומצות אמינו או שומנים, אשר אינם מתקבלים בצורה מספקת דרך התזונה. בחלק מהארצות תוספי מזון מוגדרים כמזון ובחלק הם מוגדרים כתרופות. בפועל, תוספי תזונה אינם נכנסים לשתי הקטגוריות. כאשר מדברים על תוספי תזונה יש להבדיל אותם מתוספי מזון, אלו שני דברים שונים. תוספי מזון אלו נוטריאנטים המוכנסים למזונות על מנת להעשיר את ערכם התזונתי (בלחם למשל), ואילו תוספי תזונה אילו נוטריאנטים הנלקחים ישירות, בקפסולות, נוזל וכו'.

הנושא של תוספי תזונה מאוד שנוי במחלוקת בשנים האחרונות, וישנן גישות שונות המצדדות בשימוש בהם וכאלו שקוראות להגבילו. אנו מאמינים כמובן בגישה שגורסת, כי תוספי מזון תורמים לבריאות ויש לצרוך אותם, אך בצורה מושכלת ולאחר ייעוץ מתאים.
תוספי תזונה חשובים בגלל איכות המזון שאנו צורכים, שאצל מרבית האנשים מתבטא במזון מתועש ונמוך בערכים תזונתיים. תוספי תזונה ישלימו את החוסרים שנוצרו עקב הרגלי התזונה, וישפרו משמעותית את תפקוד מערכות הגוף ולכן גם את ההרגשה הכללית.

שימושים שונים של תוספי תזונה

ישנם שימושים שונים ומגוונים של תוספי תזונה על סוגיהם, יש הצורכים אותם כדי להשלים חסר תזונתי של רכיב מסוים, עפ"י בדיקות דם לרוב. יש שמשתמשים בתוספי תזונה על מנת לשפר יכולות אימון וכושר גופני, לצרכי ריפוי או שיפור מצב מחלה ועוד.
נסקור בקצרה חלק מהשימושים הנפוצים.

תוספי תזונה בספורט: ספורטאים רבים צורכים תוספי תזונה לשיפור יכולות וכושר גופני או לבניית מסת שריר. ישנם המון תוספי תזונה לספורטאים, כאשר מדובר בספורטאים מקצועיים, יש להזהר כי ישנם תוספים שמעל כמות מסוימת אסורים לשימוש ומתייחסים אליהם כמו שימוש בחומרים משפרי יכולת אסורים. המוצרים הנפוצים ביותר בתחום זה של תוספי תזונה הם:
  • אבקות חלבון – להגדלת מסת שריר.
  • ג'ל אנרגיה ומשקאות איזוטוניים – החזרת מאזן מלחים נכון לגוף וע"י כך חידוש מאגרי האנרגיה בזמן פעילות.
  • קריאטין - משפר ביצועים חזק ופופלרי, יש הטוענים שהוא כל כך משמעותי שיש להכלילו ברשימת החומרים האסורים לשימוש ע"י מקצוענים. מאריך קיבולת עבודה של שריר בין היתר.
  • גלוטמין – תורם להתאוששות אחרי אימון.
האטת תהליכי הזדקנות – אנטי אייג'ינג: כיום ישנו גל גדול ופופולארי של מוצרים המאטים את ההזדקנות הטבעית של הגוף – תחום שנקרא אנטי אייג'ינג (נוגד זקנה). תוספי תזונה משחקים תפקיד משמעותי בתחום מתפתח זה. כולנו רוצים להאט את הזדקנות גופנו, ובצדק, באמצעות תוספי תזונה ניתן לתרום רבות לתהליך זה ולשמור על גופנו. ניתן לצרוך נוגדי חמצון רבים להאטת תהליכי פירוק וזקנה בגוף למשל, צריכת תוספי תזונה של תמציות שונות של צמחים, התורמים לבריאות בעיקר מבחינת תהליכי הזדקנות ועייפות החומר – תוספים נוגדי קרישת דם (ויטמין E ואומגה 3), תוספים להקטנת נזקי כולסטרול LDL (תמציות שום), חומצות שומן חיוניות לתאים ולמוח (אומגה 3) ועוד אין ספור.

תוספי תזונה כתחליף למזונות: ניתן לצרוך תוספי תזונה כתחליף למזונות שקשה להשיג או שאכילתם קשה או פשוט לא טעימה. נפוץ מאוד השימוש של תוספי תזונה, שמקורם ב"מזונות על" כמו אצות ועשב חיטה שעשירים בכלורופיל ונוטריאנטים רבים, או פירות יער מסוימים העשירים בנוגדי חמצון ועוד רבים.

צריכה נכונה של תוספי תזונה היא דרך מצוינת לוודא, שגופכם מקבל את כל צרכיו כדי להיות בריא. יש רק לדאוג להשתמש בהם נכון, אלו תוספי תזונה ולא תחליף לתזונה נכונה, בריאה ומאוזנת.


התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים