אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


המעי הגס - תזונה נכונה

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל

המעי הגס תזונה נכונה

כמה חשובה בריאות המעי הגס? במאמר שהתפרסם בעיתון "טריביון" בסאלט לייק סיטי, אן פלמר כתבה: "סרטן המעי הגס ופי הטבעת אובחן במקום השני בשכיחות אצל נשים וגברים ונובע בחלקו מדיאטה העשירה בשומן ובחלבונים מן החי ונמוכה בסיבים. מומחים למחלת הסרטן מדגישים את חשיבות התזונה כגורם עיקרי ראשון לסוגים השכיחים של סרטן המעי הגס".

מדוע סיבים תזונתיים

המדענים מתחילים רק עכשיו ללכת בעקבות הסימנים המעידים על חשיבותם של הסיבים. מאחר ואנו חשופים לעידן התעשייתי, הסיבים הורדו באופן קבוע מהמזון... מה שנקרא "מזוקק". גם כאשר הסיבים נעשו פופולריים, הדבר גרם למבוכה במקרים רבים.

דגנים מומלצים כמקור לסיבים כאשר למעשה לחם ,פסטות "מזוקקים/מעובדים", וכו' מכילים כמות מעטה של סיבים מועילים, ורק גורמים לסתימה נוספת. סיבים הם אותם חלקים בפירות שלמים, ירקות ודגנים שהגוף אינו מעכל. הסיבים הם מסיסים או בלתי מסיסים, ותזונה בריאה תכיל כמות מאוזנת של כל הסוגים.

סיבים מסיסים מגיעים ממזון "גומי/דביק" כמו בננות. סיבים לא מסיסים,הם "קרנצ'י"/ פריכים כמו הקליפה אשר מסירים מסוגי הקמח השונים. מהי מטרת הסיבים? הגוש/החלק העיקרי של המזון המלא הינו החלק שאינו מתעכל והוא משמש כנשא למרכיבים המזינים, כמו הויטמינים, לתוך הגוף. סיבים מוסיפים רכות ונפח לכל מזון שאנו אוכלים. ואחר-כך סופחים אליהם פסולת ורעלים וגורמים להוצאה מיידית וחלקה של הפסולת. לפחות זה מה שהם אמורים לעשות. הצרות מתחילות כאשר התהליך הזה מואט, או מופסק לחלוטין, דבר שקורה אצל מיליוני אנשים.

מה השתבש


מה היא התלונה מספר 1 לגבי המעי הגס? הסקרים והמחקרים מראים... עצירות. למעשה, הוצאנו מעל ביליון $ על "לאקסאטיבים" (תרופה משלשלת/חומרים משלשלים). עצירות נגרמת כאשר המזון עובר לאט מידי למעי הגס. ישנם מיליוני אנשים אשר התרגלו לפעילות מעיים פעם ב 3 עד 5 ימים! זה לא בריא.

כאשר יש עצירות, הפסולת חודרת/נספגת מחדש לתוך הגוף, תהליך אשר נקרא הרעלה עצמית. הפסולת הזו נעה ישירות לכבד דרך דפנות המעי. כאשר יש את העומס הנוסף הזה, היכולת של הכבד לייצר אנזימים מופחתת מאוד.

גם כאלו אשר מחשיבים את עצמם "רגילים" נתקלים לעתים בבעיות. במקום תנועה רגילה, נורמלית של דפנות מערכת העיכול, המזון נדחף קדימה מהארוחות הקודמות. דפנות המעיים מצופות בריר ופסולת רעלים אשר מקשים על ספיגת המזון. הלחץ גורם ל"כיסים",התנפחות, ואין ספור בעיות רבות אחרות.

ג'ון מ. ווילס, Ph.D. מצהיר: "מחלות מתחילות במעי הגס. אלא אם כן המזון עובר תהליך עיכול תקין /מטבולי, והפסולת מסולקת, הגוף אינו יכול לשאת/לתחזק את עצמו". למעשה הרבה סימפטומים נפוצים אשר אנו נתקלים בהם לעתים קרובות המקושרות ל"סיבות" אחרות יכולים לעתים להיקשר לבעיות במעיים. כפי שד"ר נורמן ווקר כותב: "משקל יתר הוא לעתים תוצאה של סימפטומים קודמים. המזון נאגר בגוף במקום לעבור תהליך מטבולי".

בוא נבין את המעיים

המעיים מרחיקים/מפרידים את הפסולת מהדם, בלוטות הלימפה, כבד ומערכות העצבים. אולם המעיים משמשים לדברים נוספים מעבר לכך שהם מעבירים את פסולת המזון. חשוב יותר, המעיים הם חלק חשוב ממערכת העיכול, המספקים מרכיבים מזינים/וויטמינים וכד' למחזור הדם. כאשר המעיים אינם מתפקדים ביעילות /באפקטיביות, הרעלים נספגים מחדש במחזור הדם ובמערכות העצבים. המעי הגס הוא אחד החלקים הרגישים ביותר בגוף. יש בו מיליוני עצבים, אפילו מצבי-הלחץ הקטנים ביותר, פנימי או חיצוני יכולים להוציא אותו מאיזון. ד"ר ווקר מתייחס לפילוסופיית המזרח/הפילוסופיה הסינית, לגבי הגוף, כאשר הוא כותב: "המעי הגס, ממש כמו עמוד-השדרה, קשור, מחובר ותלוי בכל חלק אחר בגוף. בריאות המעי הגס קשורה ומשפיעה ,לעיתים קרובות, לבריאות החלקים/ אזורים אחרים בגוף.

כשאנו מבינים את התלות ההדדית העדינה של הגוף כשלם, אנחנו יכולים להבין את חכמת הפילוסופיה הסינית המזינה את כל מערכות הגוף בצורה הרמונית. המזונות המצויים בבסיס המזונות /בתכנית הבריאות הבסיסית של סאנריידר במסגרת ה"נ.א.ה" מספקים את התזונה הזו.

הזנה בסיסית

הבסיס של כל תוכנית תזונה מוצלחת מתחילה במזון מלא בסיסי של סאנריידר: נו-פלוס/וויטה שייק, קאלי, פורטשיין דלייט, אסימילייד, אלפא C20, קונקו, פריים אגאין ולייף סטרים, הידועים גם כמזון ל 5 המערכות "קווינרי". איך יכולים מזונות אלו להזין ולתרום לבריאות המעי הגס?

נו-פלוס/וויטה שייק
אינם רק נוסחאות מעולות לתזונה, הם מהווים מרכיבים תזונתיים דחוסים, תערובת פחמימות מורכבות העשירות באנזימים, עם ויטמינים ומינרלים בריכוז גבוה, מכילים סיבים יעילים וטעימים מאוד מפקטין של תפוחים, אשר מתרחבים במגע עם נוזלים.

משקה קאלי
מכיל מזון הפועל בהרמוניה עם מערכות הניקוי הטבעיות של הגוף כמו: הכליות, הכבד, מערכת הלימפה, שלפוחית השתן והמעי הגס.

בתחילה, הרבה מבחינים שה"קאלי" הוא חומר ניקוי עדין/מתון. הוא עובד בעדינות על פסולת אשר הצטברה ב"כיסים" של פסולת במעיים. ובכל זאת ה"קאלי" אינו מכיל משלשלים. כמו כל מוצרי סאנריידר. קאלי אינו ממריץ: זאת אומרת, הוא אינו מאלץ את הגוף להתנקות. קאלי, כמו כל נוסחאות המזון בסאנריידר, הוא מעודד להפעלה עצמית. הוא פועל בהרמוניה ומאזן, עובד עם הגוף, לא עבור הגוף.

אפשר להשתמש במשקה ה"קאלי" ביחד עם משקה "פורטשיין דלייט", אשר ביחד עם כמוסות "אקשן קאפס" ו"סלים קאפס", מזין את תהליך בניית התאים, מחזק את השרירים ומזין את תהליך הבניה של מסת השרירים.

אסימילייד
מהווה הזנה מיוחדת למעי הגס. כמו כל המזונות המלאים של סאנריידר, אסימילייד משתלב בתהליכי הגוף כיחידה אורגנית שלמה, כל מערכת העיכול, אשר כוללת את שלפוחית השתן, כבד, לבלב, משפיע על אספקת המזון למחזור הדם. אסימילייד מכיל לא רק מזון, אשר יכול להזין את תהליך העיכול, הוא יכול ליצור אווירה מאוזנת שבה החיידקים הטובים יכולים להתרבות.

בריאות המעי הגס תלויה בתנועה האוטומטית של צינור המזון, או בתנועה ההתכווצות של דפנות המעי אשר מניעה את המזון במסלולו. ההתכווצויות מושפעות ע"י סוג, איכות וכמות המזון שאנו אוכלים. בנוסף לנוסחת ה"פיירבטון" וה"וויטלייט סאנבר", מרכיבי התזונה באסימילייד מזינים את התהליך הזה, מחזקים את דפנות המעיים. ה"אסימילייד" יעיל באיזון חומצות פעילות ובאיזון עודף ריר, שני דברים אשר מפריעים בתהליך העיכול.

לייפסטרים
זה הוא מזון אשר מזין את מחזור הדם. כאשר מזון מתעכל במערכת העיכול, הדם אוסף את מרכיבי המזון, אשר נספג בנימים הזעירים אשר נמצאים בדפנות המעיים. כשליש מכמות הדם בגוף מופנית לכיוון מערכת העיכול, אחרי שאנו אוכלים, בכדי להבטיח עיכול טוב. חשוב מאוד שזרימת הדם סביב מערכת העיכול תהיה טובה בכדי שהמזון יוכל להיספג ולעבור לרקמות ולתאים בגוף.

אברגרין (ירוק עד)
כלורופיל נוזלי, נמצא כי הוא משמש כחומר סיכה (שימון) לשסתום המאפשר מעבר של מזון מהמעי הדק למעי הגס. כלורופיל נוזלי נמצא גם כמנטרל גזים.

פייברטון וויטלייט סאנבר
אינם דומים למוצרים אחרים המכילים סיבים. במרבית המוצרים המכילים סיבים מדובר בסוג אחד של סיבים. הגוף צריך סוגים רבים של סיבים ממקורות שונים. "פיברטון" מגיע בכמוסות, וה"וויטלייט סאנבר", מכיל סיבים מסיסים ולא מסיסים מאוזנים מדגנים ומירקות. בצריכה יומית, כל אחד ממוצרים אלו יספק עיסוי עדין לדרכי העיכול, יוציא שאריות חומצה ויסלק פסולת, כל דבר שיכול להפריע לעיכול. רבים אשר סבלו שנים מבעיות קשות במערכת העיכול מדווחים על הקלה טבעית נפלאה. חשוב להקפיד לשתות כמויות רבות של "קאלי" ו"פורטשיין דלייט" כאשר משתמשים באחד מהמוצרים האלו מכיוון שהסיבים חייבים נוזלים בכדי להניע את הפסולת לאורך מערכת העיכול.

מאחר הפייברטון והוויטלייט סאנבר אינם מכילים משלשלים "לאקסאטיבים", הם אינם גורמים להתמכרות. שימוש יומי באחד מהמוצרים האלו יביא לפעילות תקינה ונורמלית של מערכת העיכול ותהליך הניקוי של הגוף, שלא כמו משלשל "לאקסאטיב", אשר מאלץ את הגוף. עם "לאקסאטיב"/חומר משלשל, הגוף מתרגל ואז צריכים להגדיל את הכמות כל הזמן בכדי לקבל את אותה התוצאה. ה"לאקסאטיב" משמיד את החיידקים הטובים: פיברטון וויטלייט סאנבר משפרים ומעודדים את החיידקים הטובים.

וויטה דופילוס
פריצת דרך בתזונה. כל שקית מכילה 1.5 ביליון מיקרו אורגניזמים/חיידקים טובים של לאקטובציליוס ואצידופילוס טעימים מאוד המבוססים על כמות גבוה של סיבים מתפוחי עץ. הציפוי מאפשר לחיידקי האצידופילוס החיים לעבור את החומצות בקיבה ולהגיע למעיים ללא פגע. ביחד, שני המרכיבים האלו עוזרים בהזנת הגוף ובפעילות מאוזנת של מערכת העיכול. כשהם מגיעים למערכת העיכול, החיידקים הטובים מחסלים את החיידקים המזיקים, מנקים את הגוף מליחה ופסולת ותומכים באיזון העדין של חומצה/בסיס במעיים.

ד"ר נורמן וולקר אומר זאת בצורה הטובה ביותר: "אל תחכו עד שהמעי הגס יהיה חסום לחלוטין. חשבו על מניעה". ואין דרך טובה יותר למניעה מאשר שימוש במזונות המלאים והמזינים הנמצאים במוצרי סאנריידר, מוצרים אשר מזינים, מאזנים ומנקים.



התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים