אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


היתרונות בתה ירוק ובתה שחור

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל
להזמנה צלצל/י לאורן אבנר - שיווק תוספי תזונה 054-7553328.

תה שחור ותה ירוק

תה ירוק ותה שחור מכילים polyphenols (פולי פאנולים) נוגדי חמצון חזקים. סוגי התה האלה מהווים הבטחה לדרך נוחה להוספת חומרים מזינים בעלי ערך לדיאטה היומיומית שלנו. בתה ירוק ובתה שחור, הפולי-פאנולים נותנים לתה את טעמו המר. קאטצ'ין, אפיקאטצ'ין (Epicatec)hin, אפיקאטצ'ין גאלאט (Epicatechin gallate), אפיגאלוקאטצ'ין גאלאט (Epigallocatechin gallate) ופרואנטוציאידין ( proanthocyanidins) הינם חלק מהפולי-פאנולים הנמצאים בתה ירוק.

תה ירוק נלחם בסרטן

"מדענים נלהבים במיוחד בקשר לסגולות המלחמה בסרטן של הפאנולים. באופן פוטנציאלי הם מביסים את הסרטן לפחות בשלושה מנגנונים. ראשית, הם יכולים להפסיק את היווצרות הקרצינוגנים (carcinogens, החומרים המסרטנים), שנית, הם מגדילים את הגנות סילוק הרעלים הטבעיות של הגוף, ולבסוף, הם מדכאים את התקדמות הסרטן.

תה ירוק מסלק רעלים

נראה שפולי-פאנולים של תה ירוק מגדילים את הפעילות של חלק מהאנזימים מסלקי הרעלים שלנו, כולל קטלז (catalase) וגלוטאטיון פרוקסיד (Glutathione peroxide).

תה ירוק עשיר בפולי פאנולים

התה הירוק עשיר במיוחד בפולי פאנולים, אך הם נוכחים גם בתה שחור. שני סוגי התה נעשים מעלים של אותו צמח, קאמליה סיננסיס (Camellia sinensis), אך כל אחד מהם מיובש בדרך שונה שנותנת לו תכולה שונה של פולי פאנול. התכולה הכוללת של פולי פאנול בעלים ירוקים מיובשים היא בסביבות 8 עד 12%. תכולת הקאטצ'ין בתה שחור היא בין 3-10%, בעוד שבתה ירוק היא 30-40%.



תה ירוק מחקרים

ניסויים הראו שקאטצ'ינים של התה הירוק והתה השחור יעילים בדיכוי הצבירה המוגזמת של שומן גוף וכבד. הכמות הנחוצה היא רק מעט כוסות תה ביום. יש סיכויים גדולים שכבד שומני יופחת באמצעות ההרגל של שתיית תה ירוק ותה שחור המכילים קאטצ'ינים. מחקרים אישרו גם שכאשר ניתנו קאטצ'ינים המוכלים בתה לפני שנצרכו עמילנים, הגידול של ריכוזי הגלוקוז והאינסולין בפלסמת הדם דוכא בצורה משמעותית בהשוואה לאלו של קבוצת ביקורת. קאטצ'ינים מדכאים את רמות הגלוקוז והאינסולין בפלסמה, שאם לא יוגבהו על ידי הסוכרוז. תוצאות אלו מצביעות על כך שהקאטצ'ינים של התה יעילים בדיכוי הגידול בריכוז הגלוקוז בדם. המסקנה ברורה, שתיית תה ירוק ותה שחור שמכיל קאטצ'ינים לפני ובעת ארוחה המכילה עמילנים ושומנים זה הרבה יותר יעיל בויסות סוכר, כולסטרול ושומן בדם מאשר כשזה נצרך רק אחרי הארוחה. ושוב, ההתייחסות היא לתה שחור ותה ירוק ולא לתה צמחי רגיל.

עדויות מהספרות לגבי תה ירוק

יש גם עדות בספרות הקשורה לתועלות הנוספות של הורדת לחץ הדם, בנוסף לכך שיש תכונות אנטי-בקטריאליות גדולות. מחקר של בתי החולים האוניברסיטאיים של קליבלנד ואוניברסיטת Case Western שפורסם ב-1992, מתאר את ההשפעות האנטי-מוטגניות (גורמים לשינויים גנטיים) של פולי-פאנולים מתה ירוק. הפולי-פאנולים האלו מרסנים את מערכת האנזים p450 בכבד, אשר אחראי לייצור הקרצינוגנים. הפולי-פאנולים של התה הירוק מרסנים גם את ההשפעות המוטגניות של מגוון של רעלנים חזקים כולל סלמונלה טפימוריום salmonella tphimurium)).

מחקרים שנערכו לאחרונה בתה ירוק

במחקר שנערך לאחרונה של 1300 גברים מעל גיל 40, חוקרים יפאניים קשרו הדדית גורמים תזונתיים לרמות כולסטרול ולבדיקות תפקוד כבד. לגברים ששתו הכי הרבה תה הייתה רמת כולסטרול הכי נמוכה ותוצאות תפקוד כבד הכי תקינות. ושוב, המחקר הכיר בתועלת של פולי-פאנול פלאבנואידים.

מחקר שנערך לאחרונה מציין שתה שחור קשור לסיכון הרבה יותר נמוך לשבץ במחקר של 553 גברים הולנדיים. תכולת הפלאבנואידים נראית כסיבה לממצאים. קאטצ'ינים גורמים לתאי דם מסויימים, שנקראים טסיות דם, להיות נוטים פחות ליצירת קרישי דם והם גם פועלים כנוגדי חמצון, ומגיבים לפוטנציאל הנזק לעורקים שנגרם על ידי כימיקלים מאוד ריאקטיביים. במחקר ההולנדי, לגברים עם צריכת פלאבנואידים גבוהה היה סיכון לשבץ נמוך ב-73 אחוזים במשך 15 שנות המעקב, בהשוואה לגברים עם צריכת פלאבנואידים נמוכה יותר. גברים אלו קבלו 70 אחוז מהפלאבנואידים שלהם מתה ו-10 אחוז מתפוחים. לאלו ששתו 4.7 כוסות תה ביום היה 69% פחות סיכון ללקות בשבץ.
מחקר אחר פורסם לאחרונה על ידי ג'ו פולטס (John Folts), פרופסור בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת וויסקונסין, מציע שלפלאבנואידים של תה שחור יש יכולת להפחית קרישת דם. הוא וחבריו מצאו גם שפלאבנואידים בתה עושים עבודה טובה יותר בהורדת פעילות טסיות הדם מאשר כל משקה אחר. לקפה לא היה שום ערך. פולטס היה חוקר שהראה לראשונה שאספירין עוזר לשמור נגד מחלת לב על ידי שהוא כנראה גורם לטסיות הדם לדבוק ביחד פחות וליצור קרישי דם שמעוררים התקפי ושבץ לב. תה שחור נשמע כאלטרנטיבה טובה לאספירין מדי יום!

מחקרים אחרים הראו את הקשר בין פלאבנואידים והתקפי לב. רבים מאיתנו יודעים שפלאבנואידים קיימים ביין אדום ויכולים להיות האחראיים לפרדוקס הצרפתי. בכל אופן, מחקר זה גם מחוזק על ידי עבודה שנעשית בארצות אסיאניות המצביעה על תה ירוק כסיבה לרמה הנמוכה מהנורמלית של אירועי מחלות לב וסוגי סרטן מסויימים.
כאשר המחקר המדעי ממשיך להדגיש את חשיבות תוספי הפלאבנואידים לתזונה, המפתח יהיה צריכה עקבית וסדירה של אותם מיקרו-חומרים מזינים רבי ערך. כפי ששמם רומז, הם כולם קטנים, אך המחקר מאמת את ערכם העצום לאריכות ולאיכות הכוללת של החיים.

התה הירוק היחודי של חברת סאנריידר

חברת סאנריידר מייצרת מזה 30 שנים שני סוגים של תה ירוק ושחור בשם :
1. קאלי – calli מיועד לניקוי רעלים שמגיעים מבחוץ כמו פיח,זיהום אויר וכו'
2. פורטשיין דלייט – fortune delight מיועד לניקוי רעלים שמיוצרים בגופינו כמו כולסטרול,שומנים וכו'

מה מייחד את משקאות התה הירוק והשחור של סאנריידר

• קאלי ופורצ'ן-דלייט הם מרוכזים. קשה יהיה לשתות מספיק תה שחור וירוק בכדי ליהנות למעשה מהתועלות המניעתיות של קאטצ'ינים. בכל אופן, קאלי ופורצ'ן-דלייט הם מרוכזים, ולכן כמות הקאטצ'ינים גדולה מה שהופך את המשקה לנוגד חמצון חזק.
• בקאלי ובפורצ'ן-דלייט יש כמות קטנה של קפאין (בערך מה שתקבל מפרוסת עוגת שוקולד), בעוד שבתה שחור וירוק יש בדרך כלל הרבה יותר.
• בקאלי ובפורצ'ן-דלייט יש צמחי מאכל אחרים שמוספים לתרכובת בגלל תועלות הניקוי ואיכויות ההזנה שלהם, בעוד שתה ירוק ושחור עשוי רק מצמח אחד.

זכור שהתערובת של תה שחור וירוק זה התרחיש האידיאלי שנמצא
בקאלי ובפורצ'ן דלייט. העקביות חשובה. אל תחמיץ יום; איכות עתידך תלויה בזה.
לפרטים נוספים על התה הירוק והשחור של חברת סאנריידר :
פורטשיין דלייט
קאלי 
 


התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים