אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


מוצרי סאנריידר ושפעת העופות

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל


מוצרי סאנריידר ושפעת העופות

תרגום מאמר מעיתון Sun World כרך 1 2006

אומרים שבכל מאה שנה יש כ-3 מגפות בעולם, זה היה ללא ספק המצב במאה ה-20 . "השפעת הספרדית" ב-1918 שגבתה מעל 50 מיליון קורבנות,
"השפעת האסיאתית" ב-1957 ו"שפעת הונג-קונג" ב-1968.

בין אם זו דרכו של הטבע לבקר את אוכלוסיית העולם, או בין אם מדובר בכוח אחר, צפוי שהמאה ה-21 לא תהיה שונה מקודמותיה. השאלה היא רק "איזו שפעת" ו"מתי תפרוץ".
נכון לעכשיו אין בנמצא חיסון לשפעת העופות. וגם אם היה, אי אפשר היה לייצר אותו בכמויות מספיקות. בנוסף, החיסון יכול להיות מסוכן כשלעצמו.
יש, בנמצא, רק תרופה אחת שיכולה לעזור, אבל רק כאשר היא נלקחת ביומיים הראשונים של המחלה. לרוע המזל, אין ממנה כמויות המספיקות לכולם!
שפעת העופות נמצאת עכשיו באפריקה, אסיה ואירופה – איך אנחנו יכולים להגן על עצמנו?
אמנם אין הוכחה מדעית שמוצרי סאנריידר יכולים להיות לעזר במקרה זה, אבל ממצאים חיוביים, המעידים על אפשרות כזו, נאספו בזמן התפשטות ה-SARS. (סארס)
רוב החולים שאובחנו כחולי - סארס SARS, שהו בבתי חולים שבועות ארוכים. ובסופו של דבר, הם סבלו מתופעות הלוואי של המחלה והטיפול בה. רבים אחרים נפטרו מהמחלה.
ידוע לנו על חולה סארס SARS, שהשתמש במוצרי SUNRIDER ונשאר בבית החולים 11 יום בלבד ולא סבל מתופעות הלוואי של המחלה.
אנחנו שואבים מכך עידוד שSUNRIDER יכולה לעזור גם במקרה של שפעת העופות.

וודאו שיש ברשותכם מספיק מהמוצרים הבאים בבית לפני שהם אוזלים מהמדפים – כולם מוצרים המובילים של תורת ההתחדשות הסינית, המחזירה לגוף את יכולת ההתמודדות שלו : נופלוס, וייטה שייק, קווינרי, תה קאלי ופורטשן דלייט אלה הם מוצרי היסוד החיוניים להזנה, איזון וניקוי הגוף.

ובנוסף, מוצרים ייעודיים :
אלפא C20 – מזין את מערכת החיסון של הגוף, נלחם בזיהומים ועוזר לתפקודי הכבד. זהו מזון צמחי מעולה שמחזק את יכולת הגוף להגן על עצמו בפני וירוסים עיקריים, חיידקים בקטריות וכו' – אני מאמינה שתכשיר זה יציל חיים רבים.

קונקו – מזין את המערכת האוטו-אימונית (החיסונית), את מערכת הנשימה, את המערכת הלימפתית ואת הסינוסים. מפחית ליחה, מונע הצטננויות ושפעת ועוזר נגד חום גבוה.
שתי הפורמולות הנ"ל, אלפא C-20 ו-קונקו עובדות בסינרגיה ואנו נוטלים את שתיהן למניעת הצטננויות ושפעות.

טבליות מציצה צִיטריק C – טעמן, טעם תפוזים – כל טבלית מכילה 200% מתצרוכת ויטמין C היומית המומלצת ומכילה חומצה אסקורבית, סודיום-אסקורבט ואבקת פקעות ורדים. בנוסף, הטבלית מכילה תערובת ייחודית של ביופלבונואידים מפרי הדר ותמצית עלי תה ירוק. היות והטבלייה ניתנת ללעיסה, החומרים הפעילים בה מתערבבים ברוק ונספגים מיידית ברקמות הריריות של חלל הפה – ילדים "מתים" עליהן וכן מבוגרים, ואין צורך להרחיב את הדיבור בתכונות הנפלאות של ויטמין C כשלעצמו.

שורש חותם הזהב הסיני ((Chinese Goldenseal – משמש את אלה שחפצים להימנע משימוש באנטיביוטיקה לטיפול בזיהומים – זה בטוח לשימוש אצל ילדים ונשים הרות, מאוזן היטב ולכן בטוח לשימוש ארוך טווח ללא תופעות לוואי - שימושי לשלל סוגי דלקות וזיהומים : בסינוסים, בשלפוחית השתן, במערכת הנשימה ותומך במערכת החיסון ובמחזור הנוזלים בגוף. בנוסף, שורש חותם הזהב הסיני מרגיע את הרקמות הריריות של הגוף.

וייטה-פרוט – זהו מיץ פירות וצמחים טעים במיוחד ומרוכז ביותר.
הוייטה-פרוט עשיר בויטמין C, בנוגדי חמצון למיניהם, בחומצות אמינו ובבטה-קרוטן – הרכב טוב ביותר !
הויטה-פרוט עוזר בהחלמת רקמות אחרי טראומה ומאט את הזדקנותן. נמצא יעיל בהורדת חום אצל ילדים ובשיפור מצב הרוח של גדולים וקטנים.
"משקה שמח ומשמח" – לשיפור ההרגשה.

שמן ומשחת סנבריז –תכשיר רב-עוצמה להרגעה וחדיר במיוחד, המקל על כאבי שרירים ועוזר לגוף להבריא מפציעות חיצוניות. באופן טבעי לחלוטין, התכשיר מסייע בהזרמת יותר דם לאזורים הפגועים ועוזר לגוף לרפא עצמו בעקבות כך. בנוסף, התכשיר נפלא לכאבי ראש ולחץ, שנובעים מהסינוסים, לכאבי גרון, לחץ בבית החזה, שרירים פגועים וכואבים, כאבי פרקים ועוד הרבה תופעות אחרות.

סאנסמייל- תרחיץ לשטיפת פירות וירקות – מנקה את הפירות והירקות שלנו מרעלים כמו קוטלי עשבים, קוטלי מזיקים, גורמי זיהום אוויר פרזיטים (טפילים) וחומרים שומניים ושומר את ביתנו וגופנו חופשיים ממזהמים, חיידקים, בקטריות, פטריות ויצורים בלתי קרואים אחרים!
השתמשו בתרחיץ גם לניקוי בשר ודגים, לחיים בריאים יותר.

ג'ל לניקוי הידיים של קנדסן – אנחנו מצווים לרחוץ את ידינו שוב ושוב ע"מ להימנע מזיהומים. מוצר זה מספק אמצעי נוח, לא-מימי לניקוי אנטי-בקטריאלי ובו בזמן מלחלח את הידיים ומתייבש מבלי להשאיר אי-נוחות כלשהי. נוסחה מיוחדת זו, מונעת את הרגשת היובש המתלווה למוצרים דומים של יצרנים אחרים ויש לו ריח נעים ומרענן.
תורגם ע"י טומי פישר Dip.Ac
מומחה ברפואה סינית מסורתית



 



התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים