אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


תוספי תזונה

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל
דף הבית >> תוספי תזונה

רקע – מהם תוספי תזונה

תוספי תזונה הנם אותם החומרים הנצרכים בנוסף לתזונה היומיומית על מנת לספק לגוף את מיכלול אבות המזון, ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן הדרושים לו.
למעשה תוספי תזונה הנם המרכיבים שנמצאים כבר באוכל היומיומי שלנו.

תוספי תזונה - מדוע אנו צריכים אותם

  1. המזון שאנו אוכלים היום הנו מזון ריק חסר מהמון מרכיבים הדרושים לגופינו לטובת פעילותו השוטפת. במזון חסרים המון ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן וסיבים תזונתיים.
  2. הזיהום הסביבתי כה רב כך שגופינו דורש כמויות רבות יותר ויטמינים ומינרלים על מנת לנקום אותו מזיהום זה.

כיצד הגענו למצב שהמזונות שלנו חסרים?

התשובה לכך נעוצה למעשה במהפיכה התעשיתית והתקדמות האדם מהיותו חקלאי ועד היותו מהנדס איש הייטק.
עד לפני עשרות שנים לא ידע האדם כלל מהם תוספי תזונה, המזון היה מגיע היישר מהגינה או מהחווה לצלחת וכך המזון היה עשיר בכל תוספי התזונה הנדרשים מויטמינים, מינרלים, סיבים, חומצות שומן וכו'.
עם ההתפחות הכלכלית והמעבר מעבודות השדה לעבודה המשרדית, מעבר מסחר חליפין בסחורות לסחר חליפין תמורת כסף בלבד וההתקדמות הטכנולוגית , המזון שלנו הפך גם הוא לתעשיתי וחסר ערך תזונתי, האדם הפך ליצור שמחפש חיים קלים יותר, לא עוד לעבוד בשדה אלא לקבל הכל מוכן בצלחת. על מנת לדאוג כי הירק והפרי יקטפו בשדה, ימכרו בשווקים וישמרו במקרר שבועיים עלה הצורך בשימוש בחומרי הדברה ודישון אשר רעילים ופוגעים במערכת החיסונית בעת אכילת ירקות ופירות.
כתוצאה משימוש בחומרים אילו לאורך שנים על גבי שנים נפגעת גם הקרקע וכיום הקרקע בכל מקום בעולם מכילה מתכות כבדות וכתוצאה מכך מניבה יבולים בעלי ערך תזונתי נמוך יותר.
בנוסף כתוצאה מכך שהאדם "רץ" אחר הטכנולגיה והקידום האישי ואין מספיק תשומת לב למה אנו אוכלים ואף אין זמן לבשל אוכל מזין בבית, התפתחה תעשיית "המזון המהיר" או בשפה נכונה יותר "גאנק פוד" – שפירושו אוכל זבל, כן חברי ממש כך אנו אוכלים אוכל זבל, אוכל זה מהיר, זמין, זול, טעים מאוד וללא כל ערך תזונתי.
חשוב לציין שבתעשיית המזון המהיר נעשה שימוש נרחב בצבעיים מלאכותיים על מנת לתת לאוכל צבע מרשים וטעם טוב יותר , חומרים אילו הם כימקליים סינטתיים שאינם מופיעים בטבע ואך גורמים לאלרגיות מסוימות ואך לתופעות של היפראקטיביות אצל ילדים.
דבר נוסף כתוצאה מגידול באוכלוסיית העולם נוצר מצב כי היבול הקיים לא מספיק על מנת להאכיל את כלל אולכלוסיית העולם ולכן יש צורך לאלץ את האדמה לתת יותר מזון ממה שהיא יכולה ולכן המון מזונות שאנו אוכלים הנם "מהונדסים" ולא טבעיים במקור מה שפוגע בערכים התזונתיים של היבולים.

אילו תוספי תזונה מומלצים?

עם הצורך בשימוש תוספי תזונה קמו חברות שונות כמו פטריות אחרי הגשם על מנת לתת מענה לדרישה שהולכת וגוברת. יש מגוון רב של מוצרים וטווחי מחירים שונים המוצעים על ידי החברות השונות.
בספרו של דר' ריי סטרלנד "מה שהרופא שלך לא יודע על רפואה תזונתית יכול להרוג אותך" טוען דר' ריי כי בעבר כאשר היו מטופליו שואלים בעצתו לגבי השימוש תוספי תזונה היה אומר להם דר' ריי שהוא ממליץ להם להשתמש תוספי תזונה הכי זולים על מנת שהשתן שלהם יהיה זול. כעבור שנים אחדות חלתה אשתו של דר ריי במחלת ניוון שירירים קשה והרפואה המודרנית הקונבנציונלית לא הועילו לה כלל, כאשר חברתה פנתה אליה והציעה לה ליטול תוספי תזונה אמר הרופא לאשתו כי הוא ממליץ לה לנסות מכיוון שהרפואה המודרנית לא הועילה לה כלל.
כעבור חודש של השימוש תוספי התזונה מצבה של אשתו של ריי השתפר וכעבור 6 חודשים חזרה למצב תקין כמעט ב-100%. כתוצאה ממקרה זה החליט דר' ריי ללמוד יותר את תחום תוספי תזונה וניסה אף לשלבם בעבודתו עם מטופליו. כיום דר' ריי מכנה עצמו כרופא שחזר בתשובה בכל הקשור בענין הטיפול הרפואי בשילוב עם תוספי תזונה ועל כן הוא ממליץ למטופליו על צריכת תוספי תזונה הטובים והיקרים ביותר.
גם אנו ממליצים לבחור תוספי תזונה איכותיים ויקרים על מנת לתת לגוף את הטוב ביותר גם בעודינו מעונינים לבחור תוספי תזונה חשוב שנשים לב לתוספי תזונה טבעיים מול סינתטיים.

מה עדיף תוספי תזונה טבעיים או סינתטיים?

מחקרים רבים מראים כי תוספי תזונה טבעיים ואורגנים הנם תוספי תזונה הטובים ביותר.
באחד המחקרים נתנו לנחקרים 40 מ"ג של בטא קרוטן (החומר שעוזר לגוף לייצר ויטמין A) סינתטי וטבעי למשך 14 יום ובדקו את נוכחותם של תוצרי החימצון בדם (ככל שרמת תוצרי החימצון בדם גבוהה יותר, כך הפעילות נוגדת החימצון של הבטא קרטון תהיה חלשה יותר). תוצרי המחקר הוכיחו הוכיחו כי בקרב הנחקרים שנטלו בטא קרוטן טבעי, רמת תוצרי החימצון בדם היתה נמוכה יותר מזו של הנחקרים שנטלו בטא קרוטן סינתטי, לטענת החוקרים, מסקנות אילו מוכיחות כי פעילו נוגדת החימצון של הבטא קרוטן הטבעי עדיפה על זו של הסינתטי.

אילו תוספי תזונה מובילים בשוק?

תוספי תזונה הטובים ביותר הנם תוספי תזונה שדומים בהרכבם עד כמה ניתן למזון הטבעי בטבע. גם כאשר נותנים לגוף תוספי תזונה איכותיים חשוב כי יגיעו לא כויטמינים ומינרלים בנפרד אלה תוספי תזונה מלאים כמזון מלא כך שהגוף ידע איך להתמודד עמם בצורה הטובה ביותר. אנו ממליצים על תוספי תזונה של חברת סאנריידר.

מה היא חברת סאנריידר ומה מיוחד בתוספי התזונה שלה?

חברת סאנרידר חברה אמריקאית הקיימת מזה 26 שנים בתעשיית הבריאות והיופי. מומחיות הבעלים ויצור עצמי חברת סאנריידר הנה חברה יצרנית של 99% מכלל מוצריה , בעלי החברה של סאנריידר דר' טאי פו צ'ן הוא רוקח ועשבונאי בעל שם עולמי, אשתו של דר' צ'ן – דר' או לין צ'ן הנה רופאה מוסמכת ויחד הם מובילים צוות מומחים יוצא דופן.
פילוסופיית ההתחדשות
היחוד במוצרי סאנריידר הוא שמוצרי החברה מבוססים על פילוסופיה סינית עתיקת יומין – פילוסופיית ההתחדשות , אשר על פי פילוסופיה זו המוצרים נועדו לנקות ולהזין את הגוף בהרכבים הנכונים לו. המוצרים מבוססים אך ורק על צמחים אורגניים ומגיעים כפורמולות הניתנות כמזון מלא בלבד.

תוספי תזונה נבחרים

ספירולינה - סופר מזון.
כלורופיל - ירוק לעד.


התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים