אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


סאן ריידר-הטובה ביותר

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל
דף הבית >> סאנריידר >> סאן ריידר-הטובה ביותר
להזמנה צלצל/י לאורן אבנר - שיווק תוספי תזונה 054-7553328.

סאן ריידר - הטובה ביותר

מומחיות הבעלים של חברת סאן ריידר מבטיחה נוסחאות בטוחות וחדשניות בתעשיית הבריאות והיופי , מומחיות הבעלים היא דבר חשוב במיוחד לשם הערכת האיכות והיעילות של הצמחים.
כל חברה יכולה לשכור מדענים , אבל האם לרשותה מומחיות הבעלים כמו של חברת סאן ריידר, אשר תנחה אותה ותפקח על פעילות מדענים אלה? הבעלים של סאן ריידר והמפקחים על פעילותה הם שני מומחים בתחום הבריאות.
המייסד ויו"ר חבר המנהלים של סאן ריידר , דר' טאי פו צ'ן, הוא רוקח ועשבונאי בעל שם עולמי. אשתו ונשיאת החברה ד"ר אוי לין צ'ן, היא רופאה מוסמכת בארה"ב.

מומחיות בעליה של סאן ריידר המשלבת ומאגדת את המיטב שברפואה את המזרח והמערב.
ד"ר וגב' צ'ן מובילים צוות מדענים, המסייע במחקר, פיתוח הנוסחאות וייצור מוצרי סאן ריידר. במקום לערבב צמחים שונים יחד ולארוז אותם בכמוסות , ד"ר צ'ן מרכיב בקפידה את כל אחת מנוסחאות המוצרים, לשם איזון , בטיחות ויעילות. לעולם לא תמצאו צמחים מוטלים בספק כגון אפדרה , מה הואנג ומיץ פרי הנוני במוצרי סאן ריידר. ד"ר וגב' צ'ין ובני משפחתם ערבים באופן אישי לבטיחות ואיכות מוצריה של סאן ריידר , כיוון שהם משתמשים באופן אישי בכל אחד ואחד מהם.

פילוסופיית ההתחדשות

בשלבו בין מדע הרפואה מן מזרח והמערב, פיתח ד"ר צ'ן את פילוסופיית ההתחדשות , הבסיס לכל מוצרי סאן ריידר .
על פי פילוסופיית ההתחדשות , לגופינו את כל הכלים להם הוא זקוק לשם התחדשות ושמירה על עצמו. מוצרי סאן ריידר מיועדים להזין ולנקות את הגוף – מתוך מטרה לשמור על האיזון בין היין והיאנג וחמש המערכות העיקריות בגוף.

מומחיות הבעלים חיונית לאיכות הייצור

מוצרי סאן ריידר קיבלו פרסים יוקרתיים רבים מכל רחבי העולם בזכות איכותם הבלתי רגילה. זאת כיוון שלד"ר צ'ן ולגבי צ'ן המומחיות לייצר בעצמם מוצרים באיכות מעולה, בנוסף להרכבת נוסחאותיהם.
ד"ר וגב' צ'ן מפקחים באופן אישי על הייצור הנרחב והמסובך של מוצרי סאן ריידר. במפעלי הייצור שלנו בקליפורניה בלבד מיוצרים מעל 400 מוצרים המיועדים ל 30 מדינות בקירוב. במפעלי סאן ריידר נדרש פיקוח על למעלה מ 22,000 פריטים שונים.
חברות מעטות ביותר משקיעות סכומי כסף אדירים, מאמצים כבירים ואת שיא הטכנולוגיה במוצרים שלהן. מומחיות הבעלים של סאן ריידר ומפעלי ייצור חדישים ומשוכללים הם הדרך היחידה להבטיח מוצרים באיכות מעולה.
כדי להפיק את הערך והיעילות המרביים מהצמחים בהם אנו משתמשים , בסאן ריידר פועלים על פי מערכת ריכוז סבוכה. הריכוז חיוני, כיוון שבלעדיו היה צריך לצרוך כמויות אדירות של מזונות מסוימים כדי למצות מהם את יתרונותיהם.
זו היא הסיבה שסאן ריידר עושה שימוש בכמויות עצומות של צמחים לשם ייצור כמות קטנה של מוצר מוגמר.

התהליך המבדיל בין סאן ריידר לבין מתחריה

מרבית הנוסחאות הבלעדיות בסאן ריידר מיוצרות בשני מפעלים נפרדים, כדי להגן על סוד ייצורם. לאחר מכן משולבות הנוסחאות, לשם יצירת המוצר המוגמר.

להלן חלק מהתהליכים אותם עוברים הצמחים שלנו :

ניקוי – הצמחים נשטפים ומיובשים.
טחינה – הצמחים הנטחנים במטחנת פטיש בקצב של 2,500 ק"ג בשעה.
מיצוי – ציוד המיצוי מבוקר שואב מהצמחים את המרכיבים המועילים בהם.
ייבוש בהתזה – מפעל הייבוש בהתזה שלנו באסיה גובהו שש קומות והוא הגדול מסוגו בכל אסיה.
ריכוז – תמציות צמחיות נדחסות במיכלים המסירים 75% עד 95% מנפח המים באמצעות אידוי.
הרכבת נוסחה – מערכת הרכבת הנוסחאות של סאן ריידר, שעלותה 500,000$ מאפשרות ערבוב, עיבוד, אחסון ואריזה של תערובות הצמחים.
ציפוי בהזרמה – לשם אריזתם בכמוסות או בשקיות עוברים הצמחים תהליך במכונות "ציפוי בהזרמה" 2 עד 4 ק"ג של חומרי גלם נדרשים לייצר חצי ק"ג של אבקה מרוכזת.

השוואה בין סאן ריידר לחברות אחרות

סאן ריידר - קילוגרמים רבים של צמחים הופכים לחצי קילו של צמחים מרוכזים, הנארז בכמוסות או בשקיות.
חברות אחרות - קילוגרם אחד של צמחים נטחן ונארז בכמוסות או בשקיות.

מפעלי ייצור חדישים ומשוכללים

חברת סן ריידר מעונינת יותר מכל לייצר מוצרים צמחיים מעולים ובטוחים, ולכן החברה עורכת מחקר, מפתחת ומייצרת את המוצרים בעצמה. איכות הייצור מציבה את מוצרי חברת סאן ריידר הרחק מעל למוצרים מתחרים.
נוסחאות בלעדיות – בסאן ריידר עורכים מחקרים ומפתחים את כל אחד ואחד מהמוצרים הייחודיים עד למוצר הסופי. ד"ר צ'ן וגב' צ'ן מפקחים באופן אישי על ההתפתחות של כל המוצרים, כדי להבטיח את בטיחות נוסחאותיהם ועד למוצר המוגמר. כל הנוסחאות המורכבות מצמחים מרוכזים, מהמוצרים לטיפוח העור ועד ומוצרים לניקיון הבית, מתאימים לפילוסופיית ההתחדשות.

בטיחות ובקרת איכות בסאן ריידר – יחידת בקרת האיכות מבטיחה את השלמות והתקינות של כל נוסחאות סאן ריידר, באמצעות פיקוח מקרוב על כל שלב ושלב בתהליך הייצור. הצמחים נבחנים לאורך כל אחד משלבי הייצור.
האם חטיפי אנרגיה של חברות אחרות מתקרבות לאיכות של sunbar של חברת סאן ריידר? חדר הייצור של חטיף sunbar הוא חדר אויר נקי ברמת דירוג של 10,000 - כלומר, זוהי רמה המקבילה לרמת ייצור של ציוד רפואי רגיש ביותר. האוויר עובר סינון ומוחלף לחלוטין כל מספר דקות, כדי למנוע זיהום.
אורכו של קו הייצור יותר מ 30 מטר ובקצהו 2 מכונות אריזה במהירות גבוהה. קו זה מייצר 500 חטיפים בדקה.

סאן ריידר קובעת את התקן

השנה הצליחו ד"ר צ'ן וצוותו להשיג הישג פורץ דרך בבקרת איכות, ריכוז וייצור מוצרי סאן ריידר.
להלן דיווחו של ד"ר צ'ן על הדרך שבה ממשיכה סאן ריידר לשפר את מוצריה באמצעות טכניקות חדשניות. המפיצים והלקוחות של סאן ריידר יכולים לחוש בטוחים וגאים בכך שהם משתמשים במוצרים הטובים ביותר.

בקרת איכות וזיהום

ייצור מוצרי סאן ריידר מתחיל בבחירה של חומרי הגלם הטובים שניתן להשיג. נעשה שימוש בצמחים מכל רחבי העולם, חברת סאנריידראף מגדלת את מרבית הצמחים  בעצמה. כאשר הפועלים אוספים את הצמחים ושולחים אותם לחברה, הצמחים מכילים לכלוכים וזיהומים רבים כגון עפר, מדבירי צמחים, חומרי דישון, בקטריות, חרקים וצואת חיות. במקום לחטא את הצמחים באמצעות עשן או אדים ולטחון אותם לשם מכירתם , בסאן ריידר פועלים באופן שונה.  זורקים את כל הצמחים שלא עומדים בתקני האיכות שנקבעו בחברה.
לאחר מכן שולחים את הצמחים למפעל ייצור בסין ובסינגפור, שם מנקים אותם ידנית או באמצעות מכונות באופן יסודי ביותר.
בקרת איכות בוחנת כל אצוות צמחים לגילוי זיהומים לאורך כל שלבי הייצור. אלה הם תקני איכות שאין להם אח ורע בעולם. לפני שנים ספורות בלבד , הצמחים עבור ניקוי יסודי אשר עמד בתקני בקרת האיכותו. לאחרונה חברת סאן ריידר נתקלה בבעיות חמורות בצמחים שהגיעו . זה הגיע למצב שבו דוחים משלוח אחד מתוך כל 3 או 4 משלוחים עקב הרמות הבלתי מתקבלות על הדעת של מתכות כבדות בצמחים. ניקוי פני השטח של הצמחים כבר לא הספיק.
זיהום הוא נושא קריטי. זהו נושא רציני ביותר עד כי ממשלת הונג קונג הוציאה צו החזרה לג'ינסנג , אחד מהצמחים הפופולאריים ביותר , עקב זיהום במתכות כבדות. זיהום וגשם חומצי משפיעים גם על צמחי בר , כיוון שהזיהומים חודרים לתוך הצמחים מתוך הקרקע והמים המזוהמים.
המתכות הכבדות נקשרות והופכות לחלק מהצמח במהלך צמיחתו והסרתן הופכת למשימה כמעט בלתי אפשרית.
עמדו בפני החברה מספר בעיות חמורות נוספות הנוגעות לצמיחת בקטריות. השימוש הגובר במדבירי חרקים, חומרי דישון ומדבירי עשבים הוביל לצמיחת זנים עמידים של בקטריה. שהינם חזקים וקשים יותר לבקרה. עם בעיות שכאלה העומדות בפנינו, דר' צ'ן החל לערוך מחקר כיצד להסיר את המתכות הכבדות ומדבירי החרקים וכיצד לטהר ולעקר את הצמחים מבקטריות , עובש ופטריות.
השיטות הנפוצות , הכוללות הקרנה וחיטוי בעשן או אדים, אינן מקובלות עלינו. הקרנה משנה את ההרכב הכימי של צמחים והחיטוי באדים או בעשן משאיר שאריות כימיות על העלים. גם השיטות האחרות אינן עומדות בתקני האיכות שלנו. אם נאדה את הצמחים, לא נותיר בכם רכיבים תזונתיים. אם נרתיח אותם , העלים יתפרקו. אם נבשל את הצמחים העלים יישרפו.
המדענים  בסאן ריידר ודר' צ'ן גילו דרך בלעדית לנקות את הצמחים ולהסיר מהם מתכות כבדות. זוהי שיטה מסובכת לה נדרשות שיטות ייצור חדשות, אך דר' צ'ן טוען כי הוא גאה בהתפתחות של החברה " היא תחסוך לסאן ריידר כסף, תשפר את האיכות  ותבטיח את בטיחות המוצרים".

מוצרי סאן ריידר ידידותיים לסביבה

בסאן ריידר מחויבים לשמור על האיזון העדין של המערכת האקולוגית בכדור הארץ. מפעלי הייצור בסאן ריידר ידידותיים לסביבה ומיכלים מערכות לטיהור המים והאוויר ומערכות מחזור,  בסאן ריידר משתמשים בחומרי אריזה ומשלוח מתכלים מסיסים במים. לשם הפעלת המכונות נעשה שימוש בחומרי סיכה וצבעים השייכים לתעשיית המזון ומתכלים מעצמם.
בסאן ריידר משתמשים בסופר קלין וכן בתרחיץ לשטיפת פרות וירקות מסדרת סאן סמייל שהנם ידידותיים לסביבה.

הגן הבוטאני בסאן ריידר

בנוסף למעבדות הכימה והמיקרוביולוגיה , החברה עורכת מחקר במתחם המשרדים הראשיים של סאן ריידר , הוא "מעבדה טבעית" לשם לימוד , מחקר וטיפוח הצמחים בהם  עושים שימוש בנוסחאות החברה.
סאן ריידר ממפה את הצמיחה של יותר מ 100 זנים של צמחים ומעריכה את תנאי הגידול, לקטיף אופטימלי.
בחממה המשתרעת על פני שטח של 111 מ"ר, מתקיים פיקוח אלקטרוני על האור , הלחות והטמפרטורה.

מפעלי הייצור החדישים והמשוכללים של סאן ריידר

סאן ריידר היא הבעלים והמפעילה של מפעלי הייצור, הפרושים על פני שטח של יותר מ 93,000 מ,ר בקליפורניה, טיאנגי'ן ,הואנג פו,סינגפור,טיוואן והודו בהם אנו מפעילים את הציוד החדיש , המשוכלל והטוב ביותר בעולם.
 


התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים