אורן אבנר שיווק תוספי תזונה
מפיץ עצמאי
התקשר עכשיו

054-7553328

סאנריידר  Sunrider
תוספי תזונה
 
מינרלים  |  תוספי תזונה לספורטאים  |  המעי הגס - תזונה נכונה  |  הסכנות בסוכרזית וקרוביו  |  סאנריידר - פתרון צמחי נגד לכינים  |  תרחיץ לשטיפת פרות וירקות  |  דיאטה עם מוצרי סאנריידר  |  קאלי - calli  |  מוצרי סאנריידר ושפעת העופות  |  Foot Massage - עיסוי כפות רגליים תאילנדי מסורתי  |  חותם הזהב - Golden Seal Root אנטיביוטיקה טבעית  |  תוספי תזונה  |  הפילוסופיה של מוצרי סאנריידר  |  קוסמטיקה טבעית  |  

שלח/י הודעה ונציג יחזור
אליך בהקדם
 
שם  *
טלפון  * 
הודעה  *


מבצע!!!
בלעדי לאתר 
הזמינו מוצרים
ב 750 שקלים
ומעלה וקבלו
משלוח ב 15 שקלים

בהזמנה מול נציג טלפוני בלבד

 

מבצע!!!
הזמינו מוצרים

ב 1,200 שקלים

ומעלה וקבלו

משלוח חינם

הצטרף עוד היום !
לרשימת התפוצה ותהנה
מקבלת עדכונים וטיפים
בנושאי בריאות , איכות חיים
והתפתחות אישית 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


תה קאלי מבית סאנריידר והכלב לאקי

סאנריידר | תוספי תזונה | ספירולינה | כלורופיל

תה קאלי מבית סאנריידר והכלב לאקי


שלום חברים יקרים
ברצוני לשתף אתכם בחוויה מרגשת שקרתה לי עם כלבי לאקי והתה קאלי .
שמי אורן אבנר אני קרוב ל 10 שנים בסאנריידר ושמעתי המון על ניסים שקרו לאנשים עם מוצרי סאנריידר , גם לי ומשפחתי היו מקרים מענינים שקרו עם המוצרים אך לא כמו מקרה הבא עליו אפרט בהרחבה. ולהלן השיתוף :

הכלב לאקי אוכל מזון מלא ומאוזן

לאקי הוא כלב רוטווילר מעורב שנראה מאוד דומה לגזע הרוטוויילר , לאקי אומץ על ידי אשתי יעל ואני בעודו זרוק ברחוב בגיל 4 חודשים.
מאז ועד היום לאקי אוכל מזונות מאוד משובחים מסוג " סופר פרימיום " שנחשבים בשוק המזונות לכלבים מאוד איכותים ואף יקרים.
מיום שאימצנו את לאקי ההבנה שלנו היתה ניתן לכלב אוכל משובח מאוד כך שלא יראה וטרינרים בדיוק כמו התפיסה בסאנריידר – אם נזין את גופינו בהרכבים הנכונים ונדאג לנקות אותו הגוף יהיה מאוזן ולא יהיה צורך לראות רופאים.

הכלב לאקי שמח ובריאהכלב לאקי אורן ויעלהכלב לאקי ואורןהכלב לאקי ישן
הכלב לאקי חולה במחלה נדירה

ואכן כך היה עד גיל 6 לאקי אוכל מזון משובח מאוד תוצרת קנדה והוא בריא וחזק עד מאוד , פרוותו מבריקה ומבנה גופו מסיבי ומוצק.
אך בחודש האחרון בעודי מסתובב עם לאקי בחוץ שמתי לב כי לאקי מתקשה במתן שתן ואף השתן מלווה בטיפות קטנות של דם.
המתנתי שבועיים וכאשר ראיתי כי מצבו של לאקי לא משתפר ואך הוא נאלץ להותיר שתן בבית מכיוון שאינו מצליח להתרוקן עד הסוף החלטנו לגשת לוטרינרית בישוב.
לאחר בדיקת דם בה נתגלה כי לכלב אין קדחת הקרציות וכי בדיקת הדם והשתן תקינות , נעשה ללאקי צילום רנטגן , בצילום התברר כי ללאקי יש אבנים בצינור השתן ובשלפוחית השתן ויש צורך לנתחו.
הוטרינרית בשם עידית מקצועית מאוד ונעימה מאוד חשדה בתחילה כי לכלה יש בעיית פרוסטאטה מה שקורה אצל כלבים זכרים בדרך כלל אך לא כך המצב מסובך יותר מסתבר כי אבנים במערכת השתן של כלבים יותר נדירה ויותר נפוצה אצל חתולים ועל כן יתכן כי בניתוח לא תצליח להסיר את האבנים מצינור השתן ויהיה צורך לנתחו על ידי כירורג – דהיינו ניתוח מסובך יותר.

הכלב לאקי עובר ניתוח מורכב

יום שישי בתאריך 12.02.10 לאקי עבר ניתוח שנערך 4 שעות (זמן ארוך מאוד שאינו בריא כלל להרדים כלב לפרק זמן זה) , הגעתי בשעה 18:00 למרפאה של עידית על מנת לאסוף את לאקי , עידית הראתה לי כוס של שתן מלאה באבנים בגדלים שונים – הייתי בהלם כלל האבנים היו בצינור השתן של לאקי ולא פלא שקשה היה לו להשתין.
עידית הסבירה לי כי כנראה באופן גנטי לאקי מייצר אבנים בגופו והיא שולחת את האבנים למעבדה לבדיקה מקצועית למעבדה מיוחדת לבדיקת אבנים לכלבים במיניסוטה ארה"ב ( הייתם מאמינים שיש דבר שכזה) ויש סיכוי כי לאקי יצטרך תזונה מיוחדת לשארית חייב.
אספתי את לאקי וליבי נשבר לראות אותו חבר חסר אונים בקושי הולך עם קולר אליזבטני על מנת שלא יפתח את התפרים, למי שלא מכיר את לאקי זה כלב חזק במיוחד – כלב עבודה עם המון אנרגיות שאוהב להשתולל ולשחק רב הזמן ומאד נאמן לי ואשתי יעל.
במשך השבועיים הקרובים נתנו ללאקי אנטיביוטיקה במינון גבוהה לטובת מניעת התפתחות אבנים מסוימות ולניקוי הדלקות שנוצרו מהצטברות האבנים.
לאקי מחלים אך הביעה לא נפתרת
לאקי חזר אט אט לאכול ואף חזרה לו השמחה שהיתה לו לפני כן אך למרבה הצער הוא שוב התקשה בהשתנה , בתחילה חשבנו כי הבעיה תסתדר עם הזמן אך לא כך.
שוב פניתי לעידית והיא הציעה לבצע שוב ציום וסביר להניח לנתח את הכלב שוב מכיוון שכנראה המערכת עדין לא נקיה מאבנים.
התלבטנו מאוד אני ואשתי , הייתי מאוד מבולבל ומדוכא מכל המצב , מצד אחד בוצע לכלב ניתוח מסובך שהיה אמור לפתור את הבעיה אך הבעיה עדין קיימת. לי מאוד לא מתאים היה לנתח שוב את הכלב זה לא נראה לי כלל הגיוני אך מצד שני מה עושים
לקחתי החלטה ביחד עם אשתי יעל שנמתין שבוע לראות מה יהיו ההתפתחויות .

הכלב לאקי לאחר הניתוחהכלב לאקי עצוב הכלב לאקי מקרובהכלב לאקי מקרובהכלב לאקי ואורן מתחילים להבריא

לאקי שותה תה קאלי בטעם מנתה

יחד עם זאת החלטנו לתת ללאקי תה קאלי של סאנריידר חשבנו שיש מצב שזה יעזור.
לאקי שתה את הקאלי בטעם מנתה בכיף ולאחר מכן יצאנו יחד על מנת שיעשה את צרכיו , חברים הלא יאומן קרה - לאקי התחיל להשתין כמו שלא עשה כבר חודש , לא הייתי בטוח שזה נכון מה שראיתי והחלטנו להמשיך עם הקאלי ליממה נוספת ואכן כן הכלב חזר להשתין כמן שלא השתין הרבה זמן.
אנחנו כל כך שמחים זה פשוט נס , מקווים שלא יהיה צורך לנתח את הכלב.
כתבתי לכם שיתוף זה כי הייתי חייב לספר על הנס שקרה לנו ולכלבנו , חברים לא יודע איך זה עובד אך המוצרים של סאנריידר פשוט הטובים ביותר ומפתיעים כל פעם מחדש.
לפרטים נוספים אורן אבנר - מנהל האתר 054-7553328.


התקשר עכשיו
054-7553328
לאורן מסאנריידר
[עליון]                [הוסף למועדפים]               [מפת האתר]
 
  • מוצריה של חברת סאנריידר Sunrider אינם מיועדים לשימוש לצורך אבחון ,ריפוי ,הקלה ,מניעה או טיפול במצב בריאותי כלשהוא.
  • חברת סאנריידר לא נתנה אישור לתכנים המופיעים באתר אינטרנט זה ואינה נושאת באחריות כלשהי למידע המופיע באתר זה.
  • התוכן המובא באתר זה , ניתן מניסיונו האישי של בעל האתר ושל אחרים , ואין לראות בייעוץ זה משום ייעוץ רפואי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל מוסמך.
לייבסיטי - בניית אתרים